راه‌اندازی رشته‌های کاردانش در مدرسه معراج تفیهان

شیراز (پانا) - مدیر مدرسه معراج از راه‌اندازی رشته‌های کاردانش ویژه دانش‌آموزان معراج خبر داد و گفت پس از بازدید جمعی از مسئولان آموزش و پرورش از این مدرسه چهار رشته کاردانش پیشنهاد شد که پس از نظرسنجی از دانش‌آموزان رشته مورد نظر راه‌اندازی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی رشته‌های کاردانش در مدرسه معراج تفیهان

سمیرا پارسی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به فعالیت‌های مدرسه معراج اظهار کرد: مدرسه معراج دارای ۱۵۱ دانش‌آموز در رشته‌های انسانی و تجربی است.

وی در ادامه با بیان اینکه برای نخستین سال تجربه حضور در مدرسه خارج از شهر را کسب کردم، اضافه کرد: دانش آموزان این روستا هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ درسی در سطح مطلوبی قرار دارند و کاملا از این بابت راضی هستم.

مدیر مدرسه معراج تفیهان با بیان اینکه برخی از دانش‌آموزان علاقه‌ای به رشته انسانی ندارند، عنوان کرد: عدم دسترسی به مدارسی که دارای رشته‌های متعدد هستند موجب شده که برخی از دانش‌آموزان به اجبار رشته انسانی را در این مدرسه قبول کنند، چراکه اگر بخواهند رشته‌های دیگر یا رشته‌های فنی را انتخاب کنند باید مسافتی را بپیمایند از این رو دسترسی به این مدرسه برای آنان راحت‌تر است.

وی از راه‌اندازی چهار رشته کاردانش مدرسه معراج خبر داد و افزود: با توجه به اینکه دانش‌آموزان برای انتخاب سایر رشته‌ها دچار مشکل بودند در صدد راه‌اندازی رشته‌های فنی و یا کاردانش شدم که الحمدلله پس از بازدید جمعی از مسئولان آموزش و پرورش چهار رشته پیشنهاد شد که پس از نظرسنجی یکی از این رشته‌ها راه‌اندازی خواهد شد، بنابراین اگر حمایتی از سوی خیرین صورت گیرد خیلی زودتر به این مهم خواهیم رسید.

پارسی فعالیت‌های مدرسه معراج را مورد توجه قرار داد و گفت: برپایی اردوهای تیمی، برگزاری مناسبت‌های مذهبی، برپایی جشن روز دانش‌آموز و شب یلدا، مشاوره رایگان و استقبال از شهید گمنام را بخشی از فعالیت‌های مدرسه معراج تفیهان دانست.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه محمدی بهمن بیگلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار