معاون سازمان دانش آموزان خراسان رضوی:

جذب دانش‌آموزان در تشکل‌های دانش‌آموزی تاثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد

مشهد (پانا) - معاون سازمان دانش آموزان خراسان رضوی گفت جذب دانش‌آموزان در تشکل‌های دانش‌آموزی تاثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۴۴۱۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
جذب دانش‌آموزان در تشکل‌های دانش‌آموزی تاثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد

ایرج سالاران، معاون سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در دوره آموزشی توانمندسازی مربیان پیشتاز گفت: جذب دانش آموزان در تشکل‌های دانش‌آموزی تاثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

وی همچنین افزود: اگر هزینه‌ای که برای درمان آسیب‌های اجتماعی صرف می‌شود برای پیشگیری از آسیب‌ها در نظر گرفته شود بازدهی بیشتری در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

معاون سازمان دانش آموزی بیان کرد: هر چه بتوانیم دانش آموزان را به سمت تشکیلات دانش آموزی و هویتی تشویق کنیم، به همان میزان آسیب‌های اجتماعی کمتر خواهد شد.

سالاران ادامه داد: بعد اصلی کار تشکیلات دانش‌آموزی شبکه سازی است که مربیان پیشتاز به عنوان یک معلم باید این شبکه سازی را انجام دهند و ارتباط صمیمانه‌تری با دانش آموزان برقرار کنند، تا در بزنگاه‌ها بتوانند تجربیات خود را به دانش آموزان منتقل کنند، شبکه سازی باعث می‌شود که مربیان پیشتاز از ظرفیت‌های دانش آموزان استفاده کنند.

وی تشکل‌های دانش‌آموزی را بستر مناسبی برای فعالیت دانش آموزان دانست و خاطرنشان کرد: دانش آموزان در این تشکل‌ها به فعالیت‌های اجتماعی می‌پردازند و هویت می‌گیرند.

دانش آموز خبرنگار: محمدمهدی جهانگشته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار