معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

مجوز جذب ۱۴ هزار نیروی پرورشی صادر شده است

هرمزگان (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت مجوز جذب ۱۴ هزار نیروی پرورشی صادر شده است که با توجه به میزان مدارس شبانه‌روزی هرمزگان، سهم بیشتری از مربیان به این استان خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۴۴۱۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مجوز جذب ۱۴ هزار نیروی پرورشی صادر شده است

اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: فعال‌کردن ارکان تحول در آموزش و پرورش جزو سیاست‌هایی است که وزارت آموزش و پرورش دنبال می‌کند و تقویت و کیفیت بخشی نیروی انسانی و نقش سپاری به دانش‌آموزان جزو رویکردهای اصلی وزارتخانه در حوزه تعلیم و تربیت است.

باقرزاده با بیان اینکه آموزش و پرورش به ویژه حوزه پرورشی دچار بی‌مهری بوده ادامه داد: در ۱۲ سال گذشته هیچ نیروی پرورشی به وزارت آموزش و پرورش اضافه نشد، اما امسال مجوز جذب ۱۴ هزار نیروی پرورشی صادر شده است که با توجه به میزان مدارس شبانه‌روزی هرمزگان، سهم بیشتری از این مربیان به هرمزگان خواهد رسید.

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش در ادامه افزود: طبق نظر رئیس جمهور، دهه فجر دهه روایت پیشرفت برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است و از این رو درخواست داریم هرمزگان کماکان به میهمان‌نوازی خود در اردوهای راهیان پیشرفت ادامه دهد تا بتوانیم دانش‌آموزان بیشتری را به این اردوها اعزام کنیم.

باقرزاده در پایان خاطرنشان کرد: امید داریم که با مشارکت دیگر بخش ها خوابگاه نیمه تمام اردوگاه سلمان فارسی سرخون به عنوان پایگاهی مهم برای اسکان دانش‌آموزان کشور تکمیل شود.

دانش آموز خبرنگار: معصومه پای برجای

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار