معاون کمیته امداد خبر داد؛

حمایت کمیته امداد از یک میلیون و ۷۰۰ هزار سالمند

تهران (پانا) - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره)گفت هم اکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار سالمند و ۱۰۰ هزار مددجوی دارای بیماری صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد هستند.

کد مطلب: ۱۴۴۱۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
حمایت کمیته امداد از یک میلیون و ۷۰۰ هزار سالمند

به گزارش کمیته امداد، حسین خدرویسی در نشست آموزشی توجیهی مددکاران استان تهران با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات این قشر، افزود: مددکاران پرچمداران خدمت در کمیته امداد هستند.

وی ادامه داد: امروز نهاد مقدس کمیته امداد پرچمدار خدمت‌رسانی در بخش‌های مختلف از جمله تامین مسکن، اشتغال و خدمت حمایتی و معیشتی است و امدادگران در سراسر کشور با افتخار و بی‌منت در خدمت عزیزترین و شریفترین افراد جامعه هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به اینکه همه واحدهای کمیته امداد در خدمت مددکاران و مددجویان هستند، تاکید کرد: ما در کمیته امداد همه در خدمت مددجویان هستیم. همه امدادگران کار ارزشمندی در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان انجام می‌دهند.

وی افزود: حوزه تخصصی حمایت و سلامت خانواده، محور اصلی خدمت به مددجویان است، برخی حوزه‌ها تکمیل کننده و برخی پشتیبان حوزه مددجویی هستند.

خدرویسی ادامه داد: هم اکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار سالمند و ۱۰۰ هزار مددجوی دارای بیماری صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد بوده که برخی از آنان مستعد شغل و توانمندی هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: مددکاران با چالش‌های مختلفی در حوزه خدمت‌رسانی مواجهند و ما در این راستا تلاش داریم اقدامات لازم را در خصوص رفع مشکلات موجود اجرایی کنیم.

وی گفت: اشتغال یکی از بهترین و ارزشمندترین خدمات کمیته امداد و عامل توانمندسازی است و از دیگر عوامل توانمندسازی، تامین مسکن و خدمات فرهنگی و حقوقی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار