دوره آموزشی - تربیتی معراج ویژه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود

تهران (پانا) - دوره آموزشی - تربیتی معراج ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در پردیس‌ها و واحدهای تابعه سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۴۰۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی - تربیتی معراج ویژه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، دوره آموزشی - تربیتی "معراج" ویژه دانشجومعلمان ورودی 1402پردیس‌ها و واحدهای تابعه سراسر کشور با همکاری ستاد اقامه نماز کشور و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

طرح معراج در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در دانشگاه فرهنگیان از مورخ 20/10/1402 لغایت 30/3/1403 به مدت 16 ساعت حضوری (دو روز متوالی) در کلیه پردیس‌ها و واحدهای تابعه اجرا می‌شود.

بصیرت‌افزایی و توانمندسازی دانشجو معلمان در موضوع نماز، توسعه مشارکت و نقش ­آفرینی دانشگاهیان به‌ویژه دانشجو معلمان در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، پاسخ به شبهات در مورد نماز، بسط و گسترش فضای تحلیل، تبیین، ارزیابی، آزاد اندیشی و نظریه پردازی در حوزه نماز، شناسایی و معرفی تجارب و ایده‌های برتر در زمینه نماز، برگزاری نماز های با شکوه در دانشگاه از اهداف برگزاری دوره آموزشی - تربیتی "معراج" است.

در پایان این طرح از 310 نفر از شرکت کنندگان کشوری که 80 درصد نمره قبولی را در آزمون پایانی کسب کنند، به قید قرعه به هر نفر مبلغ 10 میلیون ریال اعطا خواهد شد.

همچنین منابع دوره جهت استفاده دانشجو معلمان درسایتwww.farhangian.nahad.ir بارگزاری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار