کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس خبر داد:

اجرای طرح مدرسه کانون تربیتی محله در مدارس ناحیه دو کرج و فردیس

کرج (پانا) - کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و فردیس از اجرای طرح تحولی مدرسه کانون تربیت محله در مدارس ناحیه دو کرج و فردیس خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مدرسه کانون تربیتی محله در مدارس ناحیه دو کرج و فردیس

احمد علی بیاتی فرد، کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس در حاشیه آئیین آغاز طرح تربیتی مدرسه کانون تربیتی محله که در مدرسه دخترانه شهید دارابی برگزار شد، گفت: در راستای اجرای طرح های عملیاتی حوزه انجمن اولیا و مربیان، این طرح با هدف بسط و توسعه فضای تربیتی در مدارس و محلات با محوریت مدرسه و با هدف پوشش قشر نوجوان، جوان و والدین و با استفاده از فضای مدرسه ای اجرا خواهد شد.

وی افزود: طرح مدرسه، کانون پیشرفت و تربیت محله به‌عنوان یک کانون نقش‌آفرین در محله برای تربیت فعال دانش آموزان اجرا می شود. همانطور که هر محله ارکان مختلفی همچون مسجد دارد، در یک مدرسه هم ارکان مختلفی وجود دارد که الان فقط کارکرد آموزشی آن برجسته است. این طرح می‌خواهد مدرسه را به‌عنوان یک کانون تربیتی برای نوجوانان ساکن در محله پویا و فعال کند.

کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و فردیس، از اجرای گام میدانی این طرح در دبستان دخترانه شهید دارابی خبر داد و عنوان کرد: در مرحله ابتدایی نزدیک به ۳۵ مدرسه در ناحیه با اولویت مدارس ابتدایی و متوسطه اول طرح را اجرا و جلسات توجیهی با مدیران مدارس منتخب هم ادامه خواهد داشت.

بیاتی فرد با اشاره به کلیات این طرح، تصریح کرد: طرح با هدف مهارت افزایی و تقویت حیطه نگرشی و تربیتی دانش آموزان در مدارس و در زمان‌های غیرآموزشی با محوریت مدیر مدرسه و در قالب طرح" مدرسه کانون تربیتی محله" اجرا خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: آیین آغاز اجرای این طرح تربیتی به میزبانی دبستان دخترانه شهید دارابی و با حضور مدیر مدرسه، اعضای انجمن، نماینده معلمان و مدیران، امام جماعت مسجد محل، پلیس، نماینده مرکز بهداشت محله، نمایندگان بسیج، هیات های مذهبی، کانون فکری کودکان، اصناف و...برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار