تیراندازی قهرمانی آسیا؛

تیم تفنگ سه وضعیت مردان ایران حذف شد

تهران (پانا) - ملی‌پوشان تفنگ سه‌وضعیت کشورمان از کسب نشان در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا بازماندند.

کد مطلب: ۱۴۴۰۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تیم تفنگ سه وضعیت مردان ایران حذف شد

نمایندگان کشورمان در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان در پنجمین روز مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در جاکارتای اندونزی از کسب نشان در بخش‌های انفرادی و تیمی بازماندند.

در ادامه رقابت‌های تیراندازی قهرمانی آسیا و در پایان مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت مردان، امیرمحمد نکونام با ۵۷۹ امتیاز دوازدهم، پوریا نوروزیان با ۵۷۸ امتیاز پانزدهم و مهیار صداقت با ۵۷۵ امتیاز بیستم شدند.

در تیمی این ماده نیز تیم ایران با ترکیب مهیار صداقت، امیر محمد نکونام و پوریان نوروزیان با ۱۷۳۲ امتیاز پس از تیم‌های هند، چین و کره‌جنوبی در جایگاه چهارم ایستاد از قرار گرفتن بر روی سکو بازماند.

در این مسابقات تا کنون، تیم تپانچه آقایان با ترکیب جواد فروغی، سجاد پورحسینی و امیر جوهری‌خو یک نشان نقره و پوریا نوروزیان و یلدا سلیمانی در تفنگ میکس یک نشان برنز و تفنگ تیمی بانوان با ترکیب یلدا سلیمانی، فاطمه امینی و فاطمه کرم‌زاده یک نشان برنز برای کاروان کشورمان کسب کرده اند.

با کسب سهمیه فاطمه امینی در تفنگ ۱۰ متر تعداد سهمیه‌های تیراندازی ایران به سه ورزشکار رسید. پیش از این هانیه رستمیان و شرمینه چهل امیرانی نیز جواز حضور در المپیک پاریس را به دست آورده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار