معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش:

دهکده ورزش دانش‌آموزی در اصفهان ایجاد خواهد شد

اصفهان (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش در آیین تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان مقام آور استان اصفهان گفت ایجاد دهکده ورزش دانش‌آموزی در دستورکار معاونت تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان است و در حال جانمایی زمین مرتبط با آن هستیم تا میزبان اردوهای درون و برون‌استانی در زمینه ورزش باشیم.

کد مطلب: ۱۴۴۰۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دهکده ورزش دانش‌آموزی در اصفهان ایجاد خواهد شد

آذرکیوان امیرپور، معاون تربیت‌بدنی و سلامت این اداره کل در آیین تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان مقام آور استان اصفهان در مسابقات ورزشی کشور اظهار داشت: معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در سال‌های اخیر با نگاه ویژه‌ای به بحث ورزش دانش‌آموزی پرداخته است که این مسئله، خود را در تخصیص اعتبارات، نوع عملکرد و برنامه‌های اجرا شده نشان می‌دهد.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت‌گرفته، بیان داشت: ایجاد زیرساخت‌های مطلوب در زمینه ورزش‌های دانش‌آموزی، از نتایج تلاش‌های انجام شده است و در این زمینه، افتتاح ۱۱۰ پروژه ورزشی در مدارس استان اصفهان شامل زمین چمن مصنوعی، فوتبال ساحلی، سالن‌های سرپوشیده و کلاس درس تربیت‌بدنی را می‌توان یکی از برجسته‌ترین فعالیت‌های انجام شده دانست که دورترین تا نزدیک‌ترین روستاها و شهرهای استان را در برگرفت.

امیرپور ادامه داد: امیدواریم ایجاد چنین زیرساختی موجب اعتلای ورزش در سطح استان در آیندۀ نزدیک شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: برگزاری مسابقات کشوری دانش‌آموزان در سال پیشرو در دستورکار وزارت آموزش و پرورش است که در ۶ رشتۀ بسکتبال، هندبال، تنیس‌روی‌میز، دو و میدانی، شطرنج و بدمینتون در مقطع متوسطه دوم برگزار خواهد شد و اصفهان میزبانی هر ۶ رشته را عهده‌دار خواهد بود.

وی از برگزاری المپیک دانش‌آموزی جهانی در آبان‌ماه سال آینده در کشور بحرین خبر داد و عنوان کرد: در تلاشیم تا بتوانیم به‌عنوان میزبان جایگاه شایسته‌ای در مسابقات کشوری به دست آوریم و شاهد شکوفایی ورزشکاران اصفهانی باشیم.

امیرپور خاطرنشان کرد: ایجاد دهکده ورزش دانش‌آموزی در دستورکار معاونت تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان است و در حال جانمایی زمین مرتبط با آن هستیم تا میزبان اردوهای درون و برون‌استانی در زمینه ورزش باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار