معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

روایت پیشرفت‌های کشور از منظر دانش‌آموزان در پویش مهر ریاست‌جمهوری

ساری(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران عنوان کرد پویش مهر امسال که در قالب روایتگری پیشرفت‌های کشور از منظر دانش‌آموزان است در مازندران برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۴۳۹۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
روایت پیشرفت‌های کشور از منظر دانش‌آموزان در پویش مهر ریاست‌جمهوری

مصطفی جعفری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در نشست با دانش آموز خبرنگاران عنوان کرد: امسال مازندران میزبانی دبیرخانه ملی پویش مهر ریاست جمهوری را بر عهده دارد. اتاقی مخصوص پویش مهر در اداره کل در نظر گرفته شده است که شما دانش آموز خبرنگاران باید آن را اداره کنید.

جعفری بیان کرد: از زمانی که دبیرخانه ملی پویش مهر به مازندران ابلاغ شد، فعالیت های چشمگیری در مدت زمان کوتاهی انجام دادیم و بخشنامه به تمام استان ها ارسال شده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد: همه دانش آموزان کشور به خصوص استان مازندران وارد سامانه my medu.ir شوند و در بخش پویش مهر ثبت نام کنند، چرا که تاکنون ۳۰۰ هزار نفر در این پویش شرکت کرده‌اند.

جعفری در رابطه با طرح راوی خبرنگار گفت: در دستور کار داریم که طرح راوی خبرنگار را در کشور اجرایی کنیم‌.

وی در ادامه بیان کرد: از هر استان یک راوی خبرنگار انتخاب می شود و یک دوره آموزشی برای آنها در استان مازندران برگزار خواهیم کرد تا این دانش‌آموزان نماینده استان خودشان باشند و پس از آموزش دیدن، به استان خودشان آموزش دهند و در پایان دوره کارت ویژه راوی خبرنگار برای آنها صادر شود.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار