برگزاری همایش تجلیل از معلمان جهادی و یاوران رضوی استان قم

قم (پانا) - همایش تجلیل از معلمان جهادی و یاوران رضوی استان قم در مقطع آموزش ابتدایی، امروز در سالن همایش آوینه قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش تجلیل از معلمان جهادی و یاوران رضوی استان قم

همایش تجلیل از خادمیاران رضوی، معلمان جهادی و یاوران رضوی استان قم در مقطع آموزش ابتدایی امروز در سالن همایش آوینه قم برگزار شد.

در ابتدای این همایش، سید مصطفی حسینی فاضل معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در سخنانی با اشاره به اینکه معلمی در اصل، فعالیت جهادگونه محسوب می شود، اظهار کرد: عنوان معلم جهادی به نوعی نور علی نور است زیرا معلمانی را شامل می شود که مافوق مسئولیت و ماموریت خود به خدمت جهادی به نظام آموزش و پرورش در راستای ارتقاء کیفیت آموزشی می پردازند.

وی با بیان اینکه تنها با اتکا به ساختارهای اداری زمان‌بر نمی توان آنگونه که باید و شاید به ارتقاء کیفیت مطلوب دست یافت، افزود: حضور گروه های مردمی و نهادهای غیردولتی همچون خادمیاران رضوی، به موضوع مهم ارتقاء کیفیت، حرکت، برکت، سرعت و شتاب می بخشد.

در ادامه، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اقدامات استان در طول دو سال گذشته گفت: طرح خادمیاران رضوی یکی از برنامه هایی است که در اوج مسائل رتبه بندی و ... با حضور داوطلبانه 900 معلم در سطح استان آغاز شد و برکات بسیاری را به ارمغان آورد.

وی افزود: تمامی اقدامات جهادی خداپسندانه ای که در آموزش و پرورش صورت می گیرد، سنت حسنه ای است که مبنای آن، نظام جمهوری اسلامی است و باید در حفظ و حراست از دستاوردهای این نظام مقدس تلاش کرد.

همچنین محمدرضا الهی نژاد مسئول کانون معلمان جهادی و یاوران رضوی استان قم و رئیس اداره آموزش دوره اول ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص خادمیاران رضوی، بخش هایی از برنامه های آتی این مجموعه را بیان کرد.

در همایش فوق، حجت الاسلام والمسلمین «سید محمدباقر تکیه ای» دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم، مدیران آموزش و پرورش و معاونان آموزش ابتدایی نواحی و مناطق استان قم، سرگروه های معلمان خادم‌یار رضوی و جمع زیادی از مدیران آموزشگاه ها و خادم‌یاران رضوی مقطع ابتدایی استان قم حضور داشتند.

حضور متبرک خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) همراه با پرچم متبرک این آستان مقدس، اجرای گروه سرود شمیم رضوان، پخش کلیپ هایی از فعالیت خادمیاران رضوی و تقدیر از 20 معلم جهادی و یاور رضوی برگزیده و نیز قرعه کشی سفر رایگان مشهد مقدس، از بخش های این همایش بود.

همچنین یکی از معلمان بازنشسته، خاطره ای به یادماندنی را از پاداش معنوی خدمت رضوی در دوره مسئولیت خود بیان کرد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار