برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس فارس

خبرگزاری پانا: معاون مدیر کل آموزش وپرورش فارس شورای دانش آموزی را موجب تکریم عملی شخصیت دانش آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا: معاون مدیر کل آموزش وپرورش فارس درشانزدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی یکی از اهداف این شورا را تکریم عملی شخصیت دانش آموزان و تقویت خود باوری و اعتماد به نفس درآنان دانست و افزود: از اهداف این شورا ، تحکیم و تعمیق ارزش ها،باور های دینی،آموزه های سیاسی و اجتماعی در بین دانش آموزان است .
حسینی گفت:تمرین مشارکت جویی و مسولیت پذیری و تقویت روحیه انتقاد پذیری و حسن سلوک و احترام متقابل و کسب مهارت برای نقش اجتماعی از دیگر مزایای پست شورای دانش اموزی است.
وی در مورد ترکیب اعضای شورا دانش آموزی گفت: ترکیب اعضا در مدارس ابتدایی (دوره اول) بر حسب تعداد دانش آموزان پایه سوم خواهد بود (تا 100 نفر دانش آموزان 5 نفر عضو اصلی - از 101 نفر 7 نفر عضو اصلی - از 151 نفر به بالا 9 نفر عضو اصلی و 2 نفر عضو علی البدل برای تمام گروه ها) و ترکیب اعضا در مدارس دارای شش پایه ابتدایی بر حسب دانش آموزان پایه سوم تا ششم خواهد بود.
معاون مدیر کل آموزش وپرورش فارس افزود: در مدارس متوسطه دوره اول و دوم بر حسب تعداد کل دانش آموزان آن واحد آموزش خواهد بود.از 250 نفر دانش آموز 5 نفر عضو اصلی - از 250 نفر تا 350 نفر دانش آموز 7 نفر نفر عضو اصلی- از 350 تا 550 نفر 9 نفر عضو اصلی و از 550 نفر به بالا 11 نفر عضو اصلی و برای تمامی گروه ها 2 نفر علی البدل انتخاب می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار