معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز:

جذب و آموزش افراد محروم از سواد، لازمه ریشه‌کنی بی‌سوادی است

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز عنوان کرد تشکیل شبکه‌های مردمی برای شناسایی، جذب و آموزش افراد محروم از سواد لازمه ریشه‌کنی بی‌سوادی است.

کد مطلب: ۱۴۳۹۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جذب و آموزش افراد محروم از سواد، لازمه ریشه‌کنی بی‌سوادی است

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز گفت: در گام دوم سوادآموزی با توجه به درصد بالای باسوادی در استان بایستی به سمتی حرکت کنیم که افراد از اقتضائات جدید اعم از سواد رسانه، سواد روابط اجتماعی و غیره بهره مند شوند.

وی افزود: طرح ها و الگوهای جدید و متنوعی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی برای توسعه و تعمیق سواد در دست پیگیری است و ما در استان البرز مجری طرح سواد قرآنی هستیم که بعد از آسیب شناسی و احصا چالش ها و مشکلات این طرح در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه شناسایی و جذب افراد محروم از سواد با مشکلات و چالش های عدیده ای مواجه است، تصریح کرد: تشکیل شبکه های مردمی برای شناسایی، جذب و آموزش افراد محروم از سواد لازمه ریشه کنی بی‌سوادی است.

وی در پایان گفت: نهضت سوادآموزی کاری مردمی است و حضور جهادگران و بسیجیان در این عمل خداپسندانه می تواند برنامه ریشه‌کنی بی سوادی را تسریع کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار