معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان خبر داد:

برگزاری محفل انس با قرآن دانش‌آموزی و تلاوت‌های فاطمی

بهارستان یک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان، از برگزاری محفل انس با قرآن دانش‌آموزی و تلاوت‌های فاطمی به مدت ده شب خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل انس با قرآن دانش‌آموزی و تلاوت‌های فاطمی

اختتامیه محافل انس با قرآن دانش‌آموزی با حضور اعضای شورای قرآنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و جمعی از مسئولین شهرستان بهارستان به همت دارالقرآن ناحیه یک بهارستان در سالن شهید درهم پور این ناحیه برگزار شد.

مجتبی نقی زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان از برگزاری محفل انس با قرآن دانش‌آموزی خبر داد و بیان کرد: محفل انس با قرآن دانش‌آموزی با هدف آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم به مدت ده شب، در نیمه دوم ایام فاطمیه در مساجد ناحیه یک بهارستان برگزار شد و در طی این مدت دانش‌آموزان و سایر مردم علاقمند با شرکت در محافل انس با قرآن، ارادت خود را به حضرت زهرا (س) نشان دادند.

وی همچنین در خصوص نحوه برگزاری این محافل اذعان کرد: با آغاز ایام فاطمیه نشست شورای قرآنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد و در این نشست مسئولین، ضمن اشاره به اهمیت برگزاری مراسمات قرآنی برای دانش‌آموزان، پیشنهاد برپایی محافل قرآنی را مطرح کردند تا دانش‌آموزان با حضور در این مجالس معنوی، علاوه بر کسب اطلاعات قرآنی به تلاوت قرآن نیز بپردازند و با نحوه صحیح خوانش آن آشنا شوند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: این محافل برای اولین بار در شهرستان‌های استان تهران برپا شدند و خوشبختانه با استقبال دانش‌آموزان مواجه شد؛ همچنین لازم به ذکر است در طی برگزاری این این مجالس، دانش‌آموزان هر شب به اجرای مسابقات قرآنی می‌پرداختند و در پایان، از نفرات برتر تقدیر به عمل می‌آمد تا دانش‌آموزان بیشتر به انجام احکام الهی ترغیب شوند.

خبرنگار دانش آموز: مبینا طلوعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار