معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

برگزاری دوره توان‌افزایی معاونان پرورشی و فرهنگی

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد دوره توان‌افزایی همکاران حوزه پرورشی و فرهنگی استان اصفهان با نام منادیان تربیت در مشهد در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۴۳۸۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توان‌افزایی معاونان پرورشی و فرهنگی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در دوره توان افزایی همکاران حوزه پرورشی و فرهنگی سراسر استان، همکاران اداره کل و مراکز نواحی و مناطق استان اصفهان از معاونین، کارشناس مسئولان، کارشناسان و روسای ادارات در حوزه پرورشی، کارشناس مسئولان حوزه قرآن عترت، نماز و کارشناس مسئولان حوزه فرهنگی هنری و کارشناسان حوزه مشاوره و آسیب های اجتماعی، سازمان دانش آموزی و مدیران مراکز دارالقرآن ها، کانون های فرهنگی، تربیتی و مدیران مراکز مشاوره حضور دارند.

مهدی نم نبات افزود: این دوره سه روزه در مشهد برگزار می‌شود، در دوره توان افزایی قرار است از محضر آیت الله علم الهدی، رحیم پور ازغدی و محمدعلی انصاری استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: از برنامه های دیگر این دوره، بحث بازدید از آستان قدس است، بازدید از مرکز جوانان آستان قدس و تعدادی از مراکز فرهنگی آموزش و پرورش و تعدادی فعالیت دیگر از سایر برنامه هاست.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: پرورش اخلاق و رفتار، ایجاد حس مسئولیت پذیری، تقویت اعتماد به نفس، به دست آوردن روحیه استقلال طلبی، خصوصا ایجاد تفکر انتقادی در دانش آموزان و قدرت تصمیم گیری از نتایج کار مربیان پرورشی است.

نم نبات در پایان تصریح کرد: امیدوارم دوستان با استفاده از این ظرفیت که اینجا فراهم شده است، روحیه و نشاط و امید جدیدتری پیدا کنند، به این دلیل که بعد از امتحانات و در بهمن ماه و اسفند ماه‌های پرکاری را در زمینه مسابقات فرهنگی هنری، مسابقات قرآن، عترت و نماز، اجلاس نماز، اعتکاف و ده ها برنامه دیگر که در پیش داریم و انشالله با این روحیه ای که در اینجا به دست می آورند بتوانند با قوت و قدرت کار خود را ادامه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار