وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

وظایف دستگاه‌ها در حوزه نماز بازخوانی می‌شود

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه وظایف دستگاه‌ها در حوزه نماز بازخوانی می‌شود، گفت تکالیف جدیدی در حوزه اقامه نماز برای دستگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

کد مطلب: ۱۴۳۸۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
وظایف دستگاه‌ها در حوزه نماز بازخوانی می‌شود

به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی روز شنبه در دومین سفر استانی رئیس جمهور و برخی از اعضای هیات دولت به زنجان در حاشیه سی امین اجلاس سراسری نماز افزود: این اجلاس منشا خیر و برکت و تاثیر شگرف و عمیقی دارد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه وظایف دستگاه ها در حوزه نماز بازخوانی می‌شود، گفت: تکالیف جدیدی در حوزه اقامه نماز برای دستگاه ها پیش‌بینی شده است.

سی امین اجلاس سراسری نماز روز شنبه با حضور آیت الله رییسی رییس جمهور در زنجان با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب آغاز به کار کرد.

تعداد ۳۹۴ اثر در بخش مقاله، ۲۲ اثر در بخش رساله دکتری، ۲۲۱ پژوهش کابردی و ۲۴ اثر پایان نامه کارشناسی ارشد به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز ارسال شده است.

طبق پایش اولیه آثار در مرکز تخصصی ۲۴ پایان‌نامه، چهار رساله دکتری، ۱۲۷ مقاله، ۲۱ پژوهش کاربردی و ۱۰ کتاب و در مجموع ۱۸۶ اثر به مرحله داوری اجلاس رسیده است.

در نهایت داوری ۱۱۰ اثر به عنوان اثر برگزیده پس از مرحله داوری انتخاب خواهد شد و یک تا ۲ نفر از برگزیدگان نیز در اجلاس ارائه خواهند داشت.

در این مراسم از فعالان برگزیده اقامه نماز و دستگاه‌های برتر در حوزه نماز و فعالان نماز هم تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار