وزیر آموزش و پرورش در نشست با مدیران کل و معاونین دستگاه تعلیم و تربیت استان:

تقویت مدرسه، تقویت آینده‌ ایران است

زنجان (پانا) - وزیر آموزش‌وپرورش در نشست با مدیران کل، معاونین و رؤسای ادارات دستگاه تعلیم و تربیت استان زنجان تقویت آینده ایران را در گرو تقویت مدرسه دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۸۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تقویت مدرسه، تقویت آینده‌ ایران است

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش‌وپرورش با تسلیتِ واقعه‌ دردناکِ حمله‌ی تروریستی به زائران گلزار شهدای کرمان، گفت: «متاسفانه در حادثه‌ غیرانسانی تروریستی اخیر، دانش‌آموزان و یک دانشجومعلم در کرمان به شهادت رسیدند که فقدان این عزیزان، برای دستگاه تعلیم‌وتربیت غمی سنگین است.»

وزیر آموزش‌وپرورش در بخش دیگری از سخنانش، با قدردانی از نقدها و بیانِ نظرات رؤسای ادارات آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: «دولت خدمتگزار مردمی، امید را موتور محرک جامعه می‌داند و ما امیدوارانه به دنبال پیگیری مطالبات همکاران فرهنگی، معوقات، و تأمین اعتبار برای آغار و تکمیل پروژه‌ها هستیم.»

مقام عالی وزارت آموزش‌وپرورش، با ذکر این نکته که مسائل اصلی فعلی آموزش‌وپرورش، دهه‌هاست که تغییر نکرده، افزود: «سیاست ما در وزارتخانه چنین است که راهکارهای جدید را برای حل مسائل کشف کنیم. برای مثال توجه به اقتصاد آموزش‌وپرورش و مولدسازی یکی از رهیافت‌های نوین برای حل مسائل کنونی است.»

صحرایی، با تاکید بر اهمیت اصلاح امور بیان کرد: «اصلاح امور، کاری واجب و ضروری است تا حرکت در مسیر درست انجام شود. اما در عین حال توجه به اصل حائز اهمیت است که برای اصلاح امور، سبقت بگیریم، اما نباید عجله کنیم.»

صحرایی، در بخشی از سخنان‌اش خاطرنشان کرد: «آموزش‌وپرورش مجری سند تحول بنیادین است، اما اکنون پاسخگوی سند تحول بنیادین شده است. این در حالی است که آموزش‌وپرورش باید مطالبه‌گر این سند باشد.»

وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به این‌که آموزش‌‌ و پرورش امری ملی است، ابراز کرد: «اگر در مدرسه‌ها تلاش کنیم، با بسیاری از چالش‌ها مواجه نخواهیم بود. چون که تقویت مدرسه، آینده‌ی کشور را تقویت می‌کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار