جزئیات برگزاری برنامه سراسری «رفیق شهیدم» در مدارس سراسر کشور

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش جزئیات برگزاری برنامه سراسری «رفیق شهیدم» در مدارس سراسر کشور را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری برنامه سراسری «رفیق شهیدم» در مدارس سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی‌ معاونت پرورشی و فرهنگی، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی با اشاره به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: با توجه به شهادت ۲۲ دانش‌آموز در این حادثه، برنامه «رفیق شهیدم» به یاد دانش‌آموزان شهید در مدارس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مخاطب این برنامه دانش‌آموزان به ویژه مسئولان تشکل‌های دانش‌آموزی مدارس هستند افزود: مسئولان تشکل‌های دانش‌آموزی در راستای همدردی با ملت ایران و دوستان شهید در حادثه تروریستی کرمان، فردا (شنبه ۱۶ دی ماه) با مشورت و همراهی مدیر مدرسه، اقدام به اجرای برنامه‌هایی خواهند کرد.

باقرزاده در ادامه اهم این فعالیت‌ها و برنامه‌ها را تشریح کرد و گفت: دانش‌آموزان در قالب این برنامه، سرود رفیق شهیدم را در مراسم آغازین و ابتدای کلاس درس همخوانی می‌کنند و به یاد دانش‌آموزان شهید کرمانی، شمع روشن خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در این برنامه عکس سردار سلیمانی و عکس دانش‌آموزان شهید در کلاس درس نصب و برای شادی روح شهدا، سوره حمد و سه مرتبه سوره توحید همخوانی خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: اسم دانش‌آموزان شهید در لیست جداگانه‌ای پرینت گرفته می‌شود و از معلم کلاس خواسته می‌شود که اسم آنان را هم بخواند و دانش‌آموزان به جای آنان حاضر بگویند.

باقرزاده تصریح کرد: در قالب این برنامه یک طومار تهیه و از سازمان ملل خواسته می‌شود که با عوامل این حادثه برخورد کند. همچنین عکس و متن‌های مرتبط با شهدای کرمان در گروه یا کانال مدرسه منتشر می‌شود.

به گفته وی گزارش فعالیت‌های مدارس از طریق سامانه مای مدیو بخش نورینو- تشکل‌های دانش‌آموزی ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار