جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در بیانیه‌ای اعلام کرد:

کشتار مردم بی‌گناه ناشی از عجز و ناتوانی دشمن در میدان است

تهران (پانا) - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در بیانیه‌ای اعلام کرد که در وصف ددمنشی کودک‌کُشان شیطان‌صفت همین بس که نوک پیکان را به سمت مردم بی‌دفاع گرفته تا انتقام شکست‌های خود را از آنان بگیرند اما نمی‌دانند که تمامی این اقدامات ناشی از عجز و ناتوانی دشمن در میدان است.

کد مطلب: ۱۴۳۸۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
کشتار مردم بی‌گناه ناشی از عجز و ناتوانی دشمن در میدان است

متن بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به شرح زیر است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

بکُشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود

ظهر امروز زمانی که مردم غیور ایران در حال آمادگی برای مراسم سالگرد قهرمان جهان اسلام، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بودند، خبری ناگهانی باعث غم و اندوه بیش از پیش مردم شد.

2 انفجار در مسیر گلزار شهدای کرمان باعث شهادت و جراحت دست کم ۲۰۰ نفر از مردم عزادار شد که قلب هر انسانی را به درد می‌آورد. این جنایت هولناک ضمن اثبات ذات تروریست رژیم موقت صهیونیستی، دگربار حقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید. در وصف ددمنشی کودک‌کُشان شیطان‌صفت همین بس که نوک پیکان را به سمت مردم بی‌دفاع گرفته تا انتقام شکست‌های خود را از آنان بگیرند اما نمی‌دانند که تمامی این اقدامات ناشی از عجز و ناتوانی دشمن در میدان است.

قتل مردم بی‌گناه همزمان با موسم ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) شیرینی این روز را بر کاممان تلخ کرد و نمکی شد بر زخمی که هرگز التیام نخواهد یافت. بی‌تردید پیام ملت ایران اسلامی در پی وقوع این حادثه و بدخواهی‌های دشمنان این مرز و بوم، ایستادگی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و انتقام از عاملان این جنایت است. از خداوند متعال شفای عاجل برای مجروحان، رحمت واسعه برای شهدا و صبر و اجر برای بازماندگان این حادثه دلخراش مسالت داریم و توفیق روزافزون و اقتدار ایران اسلامی را خواستاریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار