روایت زیبایی؛

شهیده راه شهید

تهران (پانا) - یکی از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنیگان با دلنوشته‌ای در پی شهادت فائزه رحیمی در حادثه تروریستی کرمان گفت درست است که نمی‌شناسمت و تاکنون یکبار هم ندیدمت اما باز هم دلم از غم نبودنت، می‌سوزد. شاید تو شهیده‌ترین شهیدی هستی که می‌توانم خودم را جای او بگذارم.

کد مطلب: ۱۴۳۸۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
شهیده راه شهید

نگین دره‌زاده، دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان نوشت:

«فائزه جان! راستی، کجا رفتی دختر؟! هنوز امتحانات ترم ۵ را ندادی که!!! خدای نکرده درس‌ها را نیفتی...

این ترم هم مثل ترم ۳ سال گذشته، ارائه‌ها را گذاشتی اول ترم که آخر ترم با راهیان مقاومت، تداخلی ایجاد نکند؟؟ استادهای این ترم چطور بودن؟ این ترم حسی نزدیک به معلم بودن را با کارورزی در مدارس حس می‌کردی...

قبل سفر چقدر برای سیر محتوا فکر کردید؟؟ امسال چند اتوبوس از تهران راهی شد؟ برای ثبت نامشان چقدر دویدی؟ شنیدم مسئول گروه بودی، چقدر دلهره سالم بودن دیگران را داشتی؟؟ فائزه جان! تقریبا 2 سال دیگه می‌رفتی به مدرسه، با رشته امور تربیتی آشناییتی ندارم اما حتم دارم که معاون پرورشی خوبی می‌شدی؛ از آن‌هایی که دانش‌آموزها برایشان جان می‌دادند و دوستشان داشتند.

فائزه! چیزی تا روز معلم نمانده، روزی که با شوق به خودمان تبریک می‌گوییم، مایی که هم روز دانشجو ذوق داریم و هم روز معلم... اما امسال روزت را کسی تبریک نمی‌گوید خانم معلم...

خانم معلم، تدریس شهادت، اینقدر عینی لازم نبود. الگوی تدریس ایفای نقش را انتخاب کردی، طرح درس اینبارت مورد رضایت استادها و خانواده‌ات نیست دختر...

فائره جان، درست است نمی‌شناسمت و تاکنون یکبار هم ندیدمت اما باز هم دلم از غم نبودنت، می‌سوزد... نمی‌دانم چرا؛ شاید تو شهیده‌ترین شهیدی هستی که می‌توانم خودم را جای او بگذارم. منی که امسال لیاقت حضور نداشتم اما باز هم دلم قرار ندارد... شهادتت مبارک خانم معلم ماندگار...»

شهیده فائزه رحیمی، دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان بود که در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی به جمع شهدای حادثه تروریستی کرمان پیوست.

شهیده رحیمی، دانشجومعلم ورودی سال ۱۴۰۰ رشته مشاوره - گرایش امور تربیتی دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران بود که به عنوان اولین شهیده تربیت معلم به خیلِ شهدای باسعادت پیوست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار