در بیانیه قرارگاه ملی دختران اتحادیه انجمن‌های اسلامی تاکید شد:

آمریکا و رژیم صهیونیستی خیلی زود تقاص خون بی‌گناهان حادثه تروریستی کرمان را پس خواهد داد

تهران (پانا) - قرارگاه ملی دختران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان طی بیانیه‌ای در پی شهادت زائرین مرقد مقدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی، آمریکا و هر آنکس که دستش به خون مردم بی‌گناه ایران در این حادثه ناگوار آلوده است، بداند که وعده خدا حق است و خیلی زود، تقاص خون کودکان و زنان و مردان بی‌گناه این حادثه را پس خواهد داد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
آمریکا و رژیم صهیونیستی خیلی زود تقاص خون بی‌گناهان حادثه تروریستی کرمان را پس خواهد داد

متن بیانیه قرارگاه ملی دختران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَوْ يُؤاخِذُ اللهُ النَّاسَ بِما كَسَبُوا ما تَرَكَ عَلى ظَهْرِها مِنْ دَابَّةٍ وَ لكِنْ يُؤَخِّرُهُمْ إِلى أَجَلٍ مُسَمًّى فَإِذا جاءَ أَجَلُهُمْ فَإِنَّ اللهَ کانَ بِعِبادِهِ بَصیراً

اگر خداوند مردم را به سبب کارهایى که مرتکب شده‌اند مجازات کند، جنبنده‌اى را بر پشت زمین باقى نخواهد گذاشت؛ ولى [به لطفش] آن‌ها را تا سرآمد معيّنى تأخیر مى‌اندازد [و مهلت اصلاح مى‌دهد] امّا هنگامى‌که اجل آنان فرا رسد، [خداوند هر‌کس را به مقتضاى عملش جزا مى‌دهد] به یقین خداوند نسبت به بندگانش بیناست.

از زمانی که خبر دردناک و حزن‌انگیز شهادت چندین تَن از هموطنان عزیزمان را در گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بر اثر انفجار 2 بمب که توسط صهیونیست و منافقین به کار گذاشته شده بود به گوشمان رسید، بر جان و دلمان آتشی خاموش‌نشدنی افکند.

این ظلم و تناقضِ گفتار و عمل چیست؟! مگر نمی‌گویند ما با مردم ایران مشکلی نداریم، هدف جمهوری اسلامی است؟ بمباران گلزار شهدای کرمان آن هم در روز سالگرد شهادت حاج قاسم نشان‌دهنده ترس شما از تک‌تک مردم ایران است. شما خوب می‌دانید که هر کدام از مادران این خاک، یک قاسم سلیمانی پرورش داده‌اند. خوب می‌دانید که هنوز هم جبهه مقاومت از فرزندان باغیرت این آب و خاک خالی نشده است. آنقدر پَست و ضعیف هستید که می‌خواهید با کشتار و به شهادت رساندن مردم بی‌گناه و مظلوم قدرت‌نمایی کنید، قدرتی که پوچ است اما با این کار، خودتان را ضعیف‌تر و حقیرتر نشان دادید و چهره زشت و کریه خود را باری دیگر به تمام جهانیان عرضه کردید.

رژیم صهیونیستی، آمریکا، اسرائیل و هر آنکس که دستش به خون مردم بی‌گناه ایران در این حادثه ناگوار آلوده است، بداند...

بداند که وعده خدا حق است و خیلی زود، تقاص خون کودکان و زنان و مردان بی‌گناه این حادثه را پس خواهد داد. ما دختران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، این اقدام خبیثانه را محکوم کرده و به رژیم صهیونستی هشدار می‌دهیم که در انتظار انتقامی سخت باشد‌؛ و همچنین همدردی خود را با خانواده‌های عظیم‌الشانِ شهدای حادثه تروریستی امروز اعلام می‌داریم و شهادتِ این عزیزان را به تمامی ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نماییم.

همانا که شهادت هنر مردان خداست.

نصر من الله و فتح قریب و بشر الصابرین»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار