پیام مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد به‌‌مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد‌، طی پیامی فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت‌.

کد مطلب: ۱۴۳۷۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد

متن پیام رمضانعلی مسعودی نژاد به شرح زیر است‌:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

چهار سال از ریخته شدن خون پاک اسطوره ی بی نظیر اخلاص،مقاومت،میهن پرستی و مبارزه با تحجر و استکبار و شهادت سردار دلها و "‌شهید القدس" می گذرد و دل های عاشقان حاج قاسم سلیمانی همچنان محزون و بی تاب وجود نازنین اوست‌.

بی شک ساده زیستی و نفی حب دنیا،سیر و سلوک عارفانه و اخلاق و منش متواضعانه ی این شهید راه دفاع از مظلومان جهان در کنار نبوغ نظامی شگفت آور این ژنرال بزرگ ایرانی،در ساحت ذهن و ضمیر ایرانیان وطن دوست و تمامی مسلمانان منطقه و آزادیخواهان جهان ماندگار شده و تا ابد به یادگار خواهد ماند.

حاج قاسم سلیمانی پس از رشادت ها و مجاهدت های بی نظیر در هشت سال دفاع مقدس، به عنوان موثرترین چهره ی مبارزه با عناصر تروریسم در منطقه و جهان فعالیت کرد و از همین رو تمام آزادی خواهان عالم او را مدافع ملت ها و حافظ امنیت و آرامش در منطقه می دانستند. بی گمان درخت تنومند مبارزه با تحجر و تفکر داعشی و مقاومت در مقابل استکبار در سایه ی خون این شهید جاودان تاریخ مستحکم تر شده و همانگونه که در طوفان الاقصی شاهد بودیم هر قطره ی خون حاج قاسم سلیمانی در رگ های هزاران جوان مومن و عاشق اسلام و مبارزه با استعمار و صهیونیسم خواهد جوشید.

اینجانب بر خود وظیفه می دانم چهارمین سالگرد عروج آسمانی و شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشکر اسلام و ایران عزیزمان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهادت یار دیرینه ی آن شهید سردار سید رضی موسوی را به خانواده ی بزرگوار آن شهیدان و تمامی همکاران گرانقدر و پرتلاش،دانش آموزان عزیز و اولیای محترم در خانواده ی بزرگ و ولایتمدار آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد مقدس تبریک و تسلیت عرض نمایم.

"هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما"»

دانش آموز خبرنگار:محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار