پیام تسلیت مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی

متن پیام اکبر رحمتی به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
شهادت هنر مردان خداست.
همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) چهارسال از پرواز آسمانی امیر دلاور، مالک اشتر رهبری، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش گذشت.

سردار رشید اسلام با نائل شدن به افتخار بزرگ شهادت، مزد سالها مجاهدت خالصانه در دفاع از اسلام و قرآن و مسلمانان مظلوم و بی دفاع را گرفت و به همرزمان و یاران شهیدش که نزد پروردگار روزی میخورند پیوست و به آرزوی دیرینه اش رسید.

بی شک یاد و خاطره سردار بزرگ اسلام و سرباز رشید ولایت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی که نماد ولایتمداری ، مقاومت، مجاهدت، فداکاری، شجاعت، مبارزه با تروریسم و آزادی خواهی بود، تا ابد در دل و ذهن ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان خواهد ماند.

جنایتکاران خبیث آمریکایی و اسرائیلی بدانند؛ قطعا راه این شهید بزرگ و پر افتخار که در زمان حیاتش دل ها را ربوده بود و باعث غرور ملت بود و شهادتش نیز موجب همبستگی شدید ملی گردید، ادامه خواهد داشت و ملت ایران انتقامی شدید از آنان خواهند گرفت.

اینجانب شهادت آن بزرگمرد تاریخ و همرزمانش را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)،امت اسلامی، مردم شهید پرور ایران اسلامی و خانواده های این شهدای عزیز تبریک و تسلیت عرض می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار