تأکید تاج بر جدی‌شدن بازسازی ورزشگاه آزادی،

کمک ۲۰ میلیاردی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال

VAR؛ مال فدراسیون نیست، باید در ورزشگاه‌ها نصب شود

تهران (پانا) - رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به ضرورت جدی‌شدن بازسازی ورزشگاه آزادی در آستانه جام ملت‌ها، با اعلام خبر دریافت ۲۰ میلیارد تومان برای مدیریت اردوی تیم های ملی فوتبال از سوی وزارت ورزش و جوانان، این میزان کمک را مورد نقد قرار داد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۲۰ میلیاردی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال

مهدی تاج روز گذشته در جلسه با رئیس سازمان برنامه و بودجه، خبرهای مهمی را بیان کرد و اظهار کرد:

سخت افزار ورزشگاه‌ها، یک بحث مهم است و الآن صدور مجوز حرفه‌ای برای همه باشگاه‌ها آمده است که باید ورزشگاه‌های آنها طبق استانداردهای AFC باشد و امروز فیرپلی مالی را AFC جلو انداخت، اما با فیرپلی مالی اوضاع ما در باشگاه‌ها خوب نیست و امروز AFC ابلاغ کرد که رسماً باشگاه‌ها باید این شرایط را طی کنند.

رییسی فدراسیون فوتبال تأکید کرد: ورزشگاهی که می‌سازید خوب است، اما باید هزینه اندکی برای ورزشگاه آزادی شود. هر هفته میلیون‌ها نفر را به ورزشگاه‌ها می‌آوریم. ما نمی‌توانیم جای دیگری برای استقلال، تیم ملی و پرسپولیس در نظر بگیریم. خواهشم این است که تجهیز ورزشگاه آزادی مقداری جدی گرفته شود، زیرا برای کشور خیلی مهم است.

تاج بیان کرد: ما جام ملت‌های آسیا را در پیش داریم و پس فردا تیم ملی به کیش می‌رود و بعد به قطر خواهد رفت. از وزارت ورزش در حال حاضر ۲۰ میلیارد تومان یک عدد ناچیزی دریافت کردیم. الأن ۶ تیم بزرگسلان و بانوان در اردو هستند. با این پول‌ها نمی‌توانیم این اردوها را مدیریت کنیم . ما در فوتبال ساحلی اول دنیا هستیم، اما به شدت تهدید می‌شویم. حقوق مربیان را حدود یک سال ندادیم و حقوق برخی بازیکنان را پرداخت نکردیم.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در بحث وی ای آر مخبر زحمت کشید، اما هنوز مهیا نشده است. چیزی دست ما را در این زمینه نگرفته است. هنوز مشکل وی ای آر حل نشده است. وی ای ار مال فدراسیون فوتبال نیست و باید در وزشگاه‌ها نصب شود.

تاح تأکید کرد: در ورزش قهرمانی رقبای ما چون قطر و عربستان هزینه‌های سنگینی می‌کنند. آنها به این نتیجه رسیدند با ورزش نشاط و مشکلات اجتماعی را باید حل کرد. فوتبال، والیبال و کشتی مردم را سرگرم کردند و می‌ارزد، تا دولت در ورزش سرمایه گذاری کند. قهرمان کشتی و کاراته هم برای کشور افتخار است. حالا حالاها باید سرمایه گذاری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار