صعود تیم پرسپولیس مشهدبه رده دوم جدول لیگ چهارده سال

مشهد (‌پانا‌‌) - سرمربی تیم فوتبال ‌پرسپولیس مشهد از سومین پیروزی تیم پرسپولیس مشهد ‌و صعود به رده دوم جدول ‌لیگ ۱۴ سال خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
صعود تیم پرسپولیس مشهدبه رده دوم جدول لیگ چهارده سال

امیر حسین برهانی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مشهد در گفتگو با خبرنگار پانا بیان کرد که تیم پرسپولیسی مشهد در سومین دیدار خود در مقابل تیم فوتبال مداین در لیگ زیر 14سال مشهد به برتری دست یافت.

برهانی بیان کرد که خداروشکر می کنیم که بازیکنان ما به خوبی این مساله رو درک کردند که باید با سختی های لیگ کنار آمده و بازی به بازی پیش بروند و شرایط هر بازی را از بازیهای دیگر تفکیک کنند که اینکار را تا به امروز به خوبی انجام دادند. اما نکته ای که نیاز به یادآوری دارد و درواقع من هم به آن اعتقاد دارم این است که تیمی که برای کسب عنوان وارد لیگ می شود در وهله اول باید کمترین گل خورده را داشته باشد که ما بعد از هفته سوم امروز مجددا توانستیم کلین شیت کرده و گلی را دریافت نکنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس مشهد افزود: بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس مشهد همانند دو بازی قبل موفق به برتری شدند وی افزود بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس مشهد در این دیدار با نتیجه ۵ برصفر موفق شدند تیم فوتبال مداین را شکست دهند.

سرمربی پرسپولیس مشهد گفت تیم پرسپولیس مشهد در هفته اول و دوم مسابقات بر تیم های نو اندیش و گلستان علی غلبه کرده بودند.

وی در پایان ضمن تشکر از مالک و مدیر عامل باشگاه که تیم را مساعدت و کمک می کنند عنوان کرد: از همراهی و همکاری مربی تیم حسن دورحی، بازیکنان تیم کمال تشکر را دارم و در پایان هفته سوم تیم پرسپولیس مشهد با اختلاف گل کمتر پس از تیم نساجی در رده دوم جدول جای دارد.

خبرنگار:امیررضا طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار