محمودوند در گفت‌وگو با پانا:

اتحاد، انسجام و همدلی ملت می‌تواند کشور را از آسیب و گزند نجات دهد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت اتحاد، انسجام و همدلی ملت در شرایط بحرانی می‌تواند کشور را از هرگونه آسیب و گزندی نجات دهد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اتحاد، انسجام و همدلی ملت می‌تواند کشور را از آسیب و گزند نجات دهد

مرتضی محمودوند در گفت‌وگو با پانا در خصوص اجرای انتخابات و بررسی آن توسط نهادهای نظارتی کشور بر اساس چهار مولفه رهبری، گفت:«برای اجرای چهار شاخص مدنظر رهبری در انتخابات، باید سبقه افراد را بررسی شود.»

وی با طرح این پرسش که ما چگونه باید متوجه تعهد، تخصص و وجدان کاری شویم؟ بیان کرد: «با بررسی سابقه افراد می‌توانیم متوجه میزان تعهد، تخصص و وجدان کاری کاندیداها در حوزه مدنظر شویم.»

وی درباره بعضی فضاسازی‌ها توسط گروهی خاص با وجود تاکید رهبری در خصوص حضور مردمی در انتخابات پیش‌رو، گفت: «امروز مقام معظم رهبری در بیانات خود بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید ویژه‌ای دارند؛ بنابراین امروز به حضور مردم در انتخابات نیاز است.»

محمودوند راه نجات کشور از هر آسیب و گزندی را اتحاد، انسجام و همدلی مردم دانست و افزود: «در شرایط بحران این اتحاد، انسجام و همدلی ملت است که می‌تواند کشور را از هر آسیب و گزندی نجات دهد. مقام معظم رهبری در صحبت‌های خود تاکید کردند که حتی کسانی هم که با نظام مسئله دارند در انتخابات شرکت کنند. اینکه من این حزب را قبول داشته و حزب دیگری را قبول نداشته باشم نباید سبب شود کشور و وطن خود را به دست فرصت طلبان جریان نفوذ و جریان انحراف و برانداز که به سرویس‌های امنیتی دشمن متصل هستند، بسپاریم.»

وی خاطرنشان کرد: «ما ابتدا باید کشور عزیزمان را از هر آسیبی نجات دهیم و در کنار آن این مسائل را نیز پیگیری و مطالبه عمومی کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار