تاج خطاب به اصحاب رسانه:

من هم یک خبرنگار هستم؛ مجرمین را سرزنش نکنید

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال خطاب به اصحاب رسانه‌ گفت خود من نقشی در خبرنگاری ندارم، اما به نوعی خبرنگار هستم. همه عزیزان باید یک جمله را در رسانه ملاک عمل قرار بدهند و آن هم این است که حتی مجرمین را سرزنش نکنید.

کد مطلب: ۱۴۳۶۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
من هم یک خبرنگار هستم؛ مجرمین را سرزنش نکنید

مهدی تاج در اختتامیه نخستین دوره زبان تخصصی ویژه خبرنگاران فوتبال‌نویس، اظهار داشت: در ابتدا فوت ملیکا محمدی را تسلیت می‌گویم. در وصیت‌نامه این خانم آمده که دلم می‌خواست یک بار در ورزشگاه آزادی بازی کنم و فردا مراسم تشییع وی در این استادیوم برگزار می‌شود. اختتامیه نخستین دوره کلاس‌های زبان تخصصی فوتبال گار خوبی است که فدراسیون انجام داده است.

وی افزود: خود من نقشی در خبرنگاری ندارم، اما به نوعی خبرنگار هستم. همه عزیزان باید یک جمله را در رسانه ملاک عمل قرار بدهند و آن هم این است که حتی مجرمین را سرزنش نکنید، زیرا چه بسا اگر خودتان در همان موقعیت بودید، همان کار را انجام بدهید.

تاج در ادامه به ارائه توضیحاتی درباره قانون سقف بودجه و لزوم حمایت از تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا پرداخت.

در این مراسم که به همت روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد، مهدی تاج رئیس، مهدی نبی نایب رئیس اول، احسان اصولی سخنگو و عضو هیات رییسه، هدایت ممبینی دبیرکل، مریم منظمی نایب رییس بانوان، طهمورث حیدری، عضو هیات رئیسه فدراسیون حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار