معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان؛

وقتی جریان ساز باشیم با این جریان سازی هدفمند می شویم

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت‌ وقتی جریان‌ساز باشیم با این جریان‌سازی هدفمند می‌شویم و با آن هدفمندی برنامه‌دار می‌شویم و برای پیروی از آن تلاش مضاعف می‌کنیم.

کد مطلب: ۱۴۳۶۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
وقتی جریان ساز باشیم با این جریان سازی هدفمند می شویم

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش در مراسم سراسری فرزندان حاج قاسم در جمع دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی گفت: جمله‌ای معروف از حاج قاسم داریم که فرمودند ما "ملت امام حسینیم‌" این جمله را حضرت امام نیز برای شهید‌بهشتی نیز داشتند. حاج قاسم ما را به عنوان ملت می‌داند، نمی‌گوید ما یار امام حسینیم‌، ملت گروهی هستند که جریان سازند‌، وقتی جریان‌ساز باشیم با این جریان سازی هدفمند می شویم و با آن هدفمندی برنامه دار می شویم و به پیرو آن تلاش مضاعف می کنیم، خیلی مواقع تلاش می کنیم اما هدف نداریم بنابراین به جایی نمی رسیم ‌در ملت و امت این هدف تعریف می شوند.

مهدی نم نبات افزود: حاج قاسم در ادامه جمله خود از امام حسین نام بردند‌، این که ما ملت امام حسینیم‌، بسیاری در این عالم آمده‌اند و رفته‌اند‌، آن که باقیست، حسین است‌.

‌وی تاکید کرد:حاج قاسم می خواهد به ما درس بدهد، می گوید الگویت را امام حسین قرار بده، جریان ساز باش تا باقی بمانید.بارها این را گفته ایم، حضرت آقا خیلی به شما دهه هشتادی ها امید دارند‌، ایشان فرموده اند که دهه هشتادی‌ها جریان سازند.

‌وی افزود: آینده دست شماست و اتفاقات بزرگ به دست شما رقم خواهد خورد. خودتان را بسازید و آماده کنید برای آن روز عزیز (روز ظهور) که واقعا هزار ساله که انسان‌ها منتظر آن روزند و میلیاردها نفر در عالم لحظه شماری می کنند تا منجی بیاید و ریشه ظلم را بکند.

نم نبات در ادامه بیان کرد:دردناک است برای ما وقتی می بینیم اینگونه فرزندان، زنان و کودکان در غزه شهید می شوند و جهان سکوت کرده است‌، چه کسی می خواهد ما را از این گرفتاری نجات دهد؟ او مهدی فاطمه است، اما مهدی فاطمه (عج ) منتظر یار است و آنها شما دهه هشتادی ها و دهه نودی ها هستید، ظهور خیلی نزدیک است‌، آماده باشید برای مدیریت جهان‌، کسی که روز پنج شنبه برای حاج قاسم به این برنامه می‌آید، می‌خواهد بگوید من نیز می‌خواهم در ملتی که الگوی آن امام حسین است باشم‌.

وی تاکید کرد: مهم این است که ثابت قدم باشیم، هزاران نفر از مکه با امام حسین حرکت کردند به سمت کوفه اماخیلی ها وسط راه بازگشتند ، اما آن ۷۲ نفری که تا ظهر عاشورا ماندند در تاریخ مادگار شدند.

نم نبات تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب یک قطار است و دارد ایستگاه به ایستگاه حرکت می کند، مهم این است که در ایستگاه آخر چه کسی در قطار مانده است‌. خیلی ها سوار این قطار شدند، ایستگاه های مختلف پیاده شدند و خیلی از جوانتر ها نیز ایستگاه آخر سوار شدند محکم باشید، استوار باشید آن کسی مهم است که ظهر عاشورا ایستاد، مقاومت کرد و در تاریخ ماندگار شد، ان شالله مردم ایران فردای تاریخ ماندگار خواهند شد و همه همدیگر را در آن روز ظهور ببینیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار