اختصاص ۱۳۰ همت به پروژه‌های نیمه‌کاره تا آخر سال

تهران (پانا) - معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه  و بودجه کشور گفت‌ برنامه‌ریزی کردیم برای سه ماه آخر سال ۱۳۰ همت به پروژه‌های نیمه کاره اختصاص یابد‌. به عنوان نمونه برای پروژ‌های راه ۱۹ همت در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۱۴۳۶۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۱۳۰ همت به پروژه‌های نیمه‌کاره تا آخر سال

‌به گزارش‌ روابط عمومی‌ سازمان برنامه و بودجه‌،‌ داود منظور‌، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عصر ‌‌پنج شنبه ۷ دی‌ ۱۴۰۲‌ در سفر یک‌روزه خود به گیلان با همراهی استاندار، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان و جمعی از مدیران و مسولان از پروژه در حال ساخت راه آهن رشت- کاسپین، بازدید کرد و در حاشیه این بازدید ‌گفت: بخش عمده کار انجام شده و اینک به مرحله نهایی نزدیک هستیم. امیدواریم با اجرایی شدن تعهدات از سوی پیمانکاران طی دو ماه آینده شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

وی با بیان اینکه در استان طرح‌های زیرساختی به طور عمده مورد توجه است، گفت: یکی از دستاوردهای استان طرح‌های زیرساختی ریلی و جاده‌ای است.همچنین بهبود وضعیت آب و فاضلاب از کارهای مهم دولت است و امیدواریم تعهدات به موقع انجام شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی کردیم برای سه ماه آخر سال ۱۳۰ همت به پروژه‌های نیمه کاره اختصاص یابد. به عنوان نمونه برای پروژ‌های راه ۱۹ همت در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود ۹۵۰ طرح و پروژه نیمه کاره تا پایان سال تکمیل و به اتمام برسد، گفت: راه‌آهن رشت- کاسپین علاوه برمنابع داخلی از فایناس روسیه نیز بهره‌مند می‌شود، که امیدواریم هرچه زودتر توسط استانداری و راه و شهر سازی قرارداد نهایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار