وزیر آموزش و پرورش:

شهید سلیمانی نماد فداکاری و نوع دوستی بود

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد شجاعت، تدبیر و پرکاری بود، گفت ایشان نشان داد حتی می‌توان تمام شبانه‌روز را خدمت کرد و خسته نشد. همچنین سپهبد شهید سلیمانی نماد فداکاری و نوع دوستی بود لذا مردم ایزدی عراق را از چنگال داعش رهایی داد و اهل درایت و باهوش ساده و بسیار با تدبیر بود.

کد مطلب: ۱۴۳۵۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
شهید سلیمانی نماد فداکاری و نوع دوستی بود

رضا مرادصحرایی امروز پنجشنبه، 7 دی در آیین اجتماع دختران حاج قاسم در کرمان اظهار کرد: آرمان آموزش و پرورش تربیت نسل آرمانی همانند نسل سپهبد شهید سلیمانی است. ویژگی‌های شهید سلیمانی به فرهنگ تبدیل خواهند شد و سال آینده دانش‌آموزان ما نشانه‌های غیرت، شجاعت، مردم دوستی، سخت کوشی، پرکاری و ولایت‌پذیری را دریافت خواهند کرد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: حاج قاسم اهل معنویت و اخلاص بود که نشان داد آنچه دنیا را تغییر می‌دهد پول و ثروت نیست بلکه اخلاص و معنویت است. سردار دلها نماد انقلابی بودن است زیرا این شهید ثابت کرد برای انقلابی بودن لازم نیست به هیچ جناحی وابسته باشید، این شهید بزرگوار نشان داد باید انقلابی بود نه پیرو خط و خطوط.

وی با تاکید براینکه حاج قاسم سلیمانی نماد شجاعت، تدبیر و پرکاری بود، افزود: ایشان نشان داد حتی می‌توان تمام شبانه‌روز را خدمت کرد و خسته نشد. همچنین سپهبد شهید سلیمانی نماد فداکاری و نوع دوستی بود لذا مردم ایزدی عراق را از چنگال داعش رهایی داد و اهل درایت و باهوش ساده و بسیار با تدبیر بود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سردار سلیمانی نماد سرباز امام (ره) و ولی امر مسلمین بود و به نماد قهرمانی ملی در تاریخ ما تبدیل شد، قهرمانان ما در جمع ما زندگی می‌کنند، کدام قهرمان در تاریخ ایران همچون حاج قاسم معادلات جهان را تغییر داد و همچون یاران او و سید رضی توانست با دست خالی چشم شیطان را کور کند؟

وی ابراز داشت: سپهبد شهید سلیمانی نماد پیروزی حق بر باطل و پیروزی مستضعفان بر ظالمان است لذا حاج قاسم نماد دشمن ستیزی و استکبارستیزی تاریخ ما است و این شهید نه تنها متعلق به ما بلکه نوری خاموش ناشدنی و متعلق به تمامی آزادگان جهان است.

صحرایی عنوان کرد: شهادت سردار دلها ثابت کرد که نور خدا را نمی توان خاموش کرد و حالا دشمن ببیند شهید سلیمانی به مراتب از حاج قاسم قدرتمندتر است.

وی افزود: بچه‌های حاج قاسم گرد هم آمدند تا نسل آرمانی را نشان دهند و ثابت کنند که بچه‌های این سردار بزرگ روبروی ظالمان قرار دارند؛ لذا شاهد شکوفا شدن اندیشه حاج قاسم نه در ایران بلکه در جهان هستیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: دشمن بیش از هر زمانی فهمید چه غلط جبران ناپذیری در ترور این شهید بزرگوار مرتکب شد، دشمن فکر می‌کرد اگر حاج قاسم را حذف کند اندیشه این شهید حذف می‌شود اما سپهبد شهید سلیمانی امروز در مدرسه و کلاس‌های درس ما، به مکتب ما تبدیل شده و نماد بصیرت است.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی نماد غیرت است، نماد یقین به باورهای دینی برای رفع تمام مشکلات و نماد عبودیت و بندگی خدا است.

صحرایی با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد عشق به مردم است تصریح کرد: حاج قاسم می‌گفت "ای مردم ایران جانم به فدایتان، شما را از خانواده و فرزاندانم بیشتر دوست می‌دارم". حاج قاسم جان خود را فدای مردمی کرد که او را بیش از هر زمانی باور کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار