فرماندار شهرستان بهارستان‌:

خانواده نقش بسیار مهمی‌ در توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای ایفا می‌کند

بهارستان‌دو (پانا) - فرماندار بهارستان دو در همایش تکریم از مادران و همسران شهدا، خانواده‌ها را دارای نقشی مهم در توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۵۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
خانواده نقش بسیار مهمی‌ در توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای ایفا می‌کند

عبداله نوحی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت حضرت ام البنین(س)، با بیان اینکه حماسه نهم دی و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نماد عزت، استقلال ، غیرت، بصیرت و اقتدار برای نظام اسلامی ما شد، گفت: دشمن فکر می کرد که با ایجاد فتنه و توطئه و تفرقه واقعا کاری خواهد کرد که حضور مردم در مناسبت‌ها کمرنگ شود اما مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی علی‌رغم همه فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان با هوشیاری و با عزت و اقتدار نشان دادند پای آرمان‌های انقلاب و رهبری هستند.

وی بر ایستادگی در راه شهیدان و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تاکید کردند که نباید یاد پدران، مادران و همسران شهدا به دست غفلت بیفتد چرا که آنان در این جهاد عظیم شریک و مجاهدند و این ملّت به یاد شهیدان، به نام شهیدان و به خاطره‌ی شهیدان احتیاج دارد. سراسر نور بهترین زنان عالم که در قرآن آمده است، که بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت ام‌البنین(س) و حضرت زینب(س) با پاکدامنی، حجاب، صبر، ایثار، همراهی و اطاعت محض از امام و پیشوای خود، موجب شناخته شدن، ترویج و زنده نگهداشتن دین اسلام شدند و امروز هم مادران ارزشمند و صبور و همسران فداکار و مقاوم شهدا با پیروی و آموختن درس از این بزرگان همواره با تبعیت از مقام عظمای ولایت، پرچمداران راه حقیقی شهدا و ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس آنها هستند و خواهند بود و به آن مفتخرند.

نوحی در ادامه گفت: مادران شهدای کشورمان، با تاسی از اثرات تربیتی زندگی حضرت ام البنین(س) توانستند فرزندان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کنند. ومادران می‌توانند در تربیت دینی فرزندانشان از الگو‌های رفتاری با ارزشی که در دین اسلام به وفور یافت می‌شود بهره بگیرند، از جمله آنان مادر گرانقدر حضرت عباس علیه السلام که توانستند با اصول و روش‌های تربیت دینی در تثبیت اعتقادات فرزندانشان نقش مهمی داشته باشند.

فرماندار شهرستان بهارستان با بیان این که مردم عزیز میهن اسلامی همواره در اداره کشور نقش آفرین بوده و با حضور موثر خود بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی نموده‌اند، افزود: انتخابات آینده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از همین منظر است رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از روی حکمت و دانایی، یازده ماه قبل از انتخابات بر اهمیت آن تاکید فرمودند.

وی مشارکت مردم را مهم ترین اصل در انتخابات اسفندماه برشمرد و ادامه داد: حضور مردم نماد اقتدار ملی و خنثی کننده خدعه و نیرنگ شوم دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است. همچنین با اشاره به نقش خانواده شهدا در جامعه و بیان اینکه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت ۴ راهبرد انتخابات اسفندماه سال جاری است از آنان خواست تا با جهاد تبیین و امیدآفرینی، مردم را برای مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

دانش آموز خبرنگار فاطمه مددی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار