رضازاده در گفت‌وگو با پانا:

شهادت سردارموسوی یکی از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی بوده است

اسرائیل به زودی تاوان این جنایت خباثت آلود را خواهد داد/ کشورهای منطقه بیش از پیش به ماهیت تروریستی این رژیم پی بردند

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت شهادت سردارموسوی یکی از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی بود و قطعاً اسرائیل به زودی تاوان این جنایت خباثت آلود را خواهد داد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
شهادت سردارموسوی یکی از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی بوده است

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با پانا ضمن تسلیت شهادت سردارسیدرضی موسوی، اظهار کرد: «شهادت سردارسیدرضی موسوی قطعا یکی از جنایات وحشیانه این رژیم بوده است که این موضوع به دنیا ثابت کرد که سردمدار ترورریست در جهان، اسرائیل است و کشتار کودکان بی‌گناه و مردم بی‌گناه غزه از افتخارات این رژیم است.»

وی با بیان اینکه با چنین اقداماتی ماهیت جنایتکار رژیم صهیونیستی آشکار می‌شود، افزود: «کشورهای منطقه باید بیش از پیش به ماهیت تروریستی این رژیم پی ببرند. به خصوص کشورهای مسلمان در این قضیه باید از خود واکنش نشان دهند.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان کرد: «قطعا این عمل از چشمان رزمندگان اسلام پنهان نخواهد بود و به زودی تاوان این جنایت خباثت آلود را خواهند داد. کشورهای مسلمان باید از نظر اقتصادی، سیاسی و نظامی تعاملات خود را با این کشور محدود کنند؛ در این قضیه جمهوری اسلامی ایران پیشرو و پیشتاز است و ان‌شالله با کمک سایر کشورهای مسلمان منطقه، اسرائیل باید این تاوان را بدهد.»

لازم به ذکر است، سردار سیدرضی موسوی از مستشاران باسابقه سپاه روز دوشنبه در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

وی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار