«ضد» به سراغ «شکارچیان بازار» میرود
تهران (پانا) - قسمت نهم فصل سوم مستند «ضد» به بررسی شکلگیری علم بازاریابی همزمان با رشد تولید در ابتدای قرن بیستم میپردازد.
![«ضد» به سراغ «شکارچیان بازار» میرود](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTVlNWUxSSwG/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTH1w4BgqL7MfEsAIKXaKdntA,,/MTVlNWUxSSwG.jpg)
به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما، جدیدترین قسمت از فصل سوم مجموعه مستند «ضد»، با عنوان «شکارچیان بازار» دوشنبه 4 دی حوالی ساعت 23:20 روانه آنتن شبکه دو سیما میشود.
این قسمت از مستند ضد تلاش کرده است به ماجرای شکلگیری علم بازاریابی همزمان با رشد تولید در ابتدای قرن بیستم و در ادامه بحرانهای عجیبی که علم بازاریابی در ایجاد آن نقش داشته است، بپردازد.
فصل جدید مجموعه مستند «ضد» محصول مرکز مستند سوره به کارگردانی و تهیهکنندگی محسن کریمیان، دوشنبه شبها ساعت 23:20 از شبکه دو سیما پخش میشود.
ارسال دیدگاه