مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی اعلام کرد:

ساخت و بهره‌برداری از 2 مدرسه خیرساز در خراسان شمالی

خیرین مدرسه‌ساز خود را وقف توسعه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان می‌کنند

بجنورد (پانا) - مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان شمالی با بیان اینکه 2 مدرسه خیرساز در استان به بهرره‌برداری رسیده است، عنوان کرد خیرین مدرسه‌ساز با از خودگذشتگی علاوه بر تامین نیازهای فضای آموزشی، خود را وقف توسعه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۳۴۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ساخت و بهره‌برداری از 2 مدرسه خیرساز در خراسان شمالی

امین فلاح کوشکی در آیین افتتاح ۲ مدرسه خیرساز ضمن تقدیر از همت خیرین در ساخت فضاهای آموزشی بیان کرد: دبستان ۳ کلاسه زنده یاد یونس رضایی با ۱۷۰ مترمربع زیربنای آموزشی، ۲۰ متر طول دیوارکشی و ۱۲۰۰ مترمربع محوطه سازی با مشارکت خانواده زنده یاد یونس رضایی و اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس ساخته شده است.

وی در ادامه افزود: مدرسه شادروان مهرداد حسن نژاد نیز با ۷۸ مترمربع فضای آموزشی، ۲۰ متر دیوارکشی و ۷۰ مترمربع محوطه سازی با همت خانواده حسن نژاد و اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس به بهره برداری می رسد.

نماینده خانواده زنده یاد یونس رضایی نیز با ابراز خشنودی از ساخت مدرسه زیبا و ایمن که یاد شادروان رضایی را جاودان خواهد ساخت، بیان کرد: خوشحالیم در مسیری که خواست یونس رضایی یعنی دانش اندوزی و خردورزی آینده سازان ایران است، گام برداریم.

خانواده مهرداد حسن نژاد نیز در آیین بهره برداری از مدرسه فرزندشان عنوان کردند: خوشحالیم که علاوه برا اهدای عضو فرزندمان جهت نجات چند بیمار نیازمند با ساخت مدرسه یاد مهرداد را به نیکی ماندگار کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار