خان‌محمدی در گفت‌وگو با پانا:

پرسپولیس محکوم به پیروزی است؛ مهاجمان با گلزنی آشتی کنند

تساوی مقابل استقلال خوزستان ترمز پرسپولیس را کشید‌/ عالیشاه موتور محرک پرسپولیس است‌

تهران (پانا) - بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس با اشاره به جایگاه امید عالیشاه در ترکیب پرسپولیس، نتیجه ضعیف و دور از انتظار پرسپولیس در اهواز را مصداق کشیده شدن ترمز پرسپولیس ‌در مسیر کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۴۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس محکوم به پیروزی است؛ مهاجمان با گلزنی آشتی کنند

حسن خان‌محمدی بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا در خصوص دیدار پرسپولیس - شمس آذر قزوین، اظهار کرد: «مصدومیت ستاره‌ها، دست و پای پرسپولیس را بسته است و می‌تو‌اند یکی از عوامل نتیجه‌گیری‌های ضعبف پرسپولیس در هفته‌های اخیر باشد.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس افزود: «نتیجه ضعیف و دور از انتظار پرسپولیس در اهواز، تا حدودی ترمز پرسپولیس را در مسیر کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر کشید‌.»

خان‌محمدی تأکید کرد: «مهاجمان پرسپولیس باید بدانند پیراهن چه تیمی را بر تن دارند. نباید فرصت‌های گلزنی را ‌هدر دهند. باید با چارچوب دروازه حریفان آشتی کنند.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه شمس آذر قزوین حریف دست و پا بسته‌ای مقابل پرسپولیس نیست، تصریح کرد: «پرسپولیس با شکست این تیم می‌تواند‌ جایگاه لرزان تراکتور را تصاحب کند. از طرفی هم شمس آذر قزوین می‌تواند با شکست دادن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی که کار بسیار سختی است، جایگاه مس رفسنجان را به طور جدی تهدید کند و خود را به جایگاه هفتم جدول رده‌بندی برساند.»

وی با تأکید بر اینکه عالیشاه موتور محرک پرسپولیس است، اضافه کرد: «یحیی گل محمدی به طور ویژه از ظرفیت کاپیتان پرسپولیس استفاده کند.»

خان‌محمدی با بیان اینکه پرسپولیس در دیدار‌های آینده مقابل نساجی و مس رفسنجان، محکوم به پیروزی است، اظهار کرد: «هر لغزشی، پرسپولیس را از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر عقب می‌اندازد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار