معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تاکید کرد:

پروژه‌های نیمه‌کاره عشایری باید به سرانجام برسد

تهران (پانا) - معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت در گام اول پروژه‌های نیمه‌‌تمام عشایری احصا شده و به سازمان نوسازی گزارش داده شود تا آن‌ها به سرانجام برسد، به ویژه پروژه‌های اولویت‌دار که تعداد بالایی هم ندارند و از اهمیت بیشتری برخوردارند.

کد مطلب: ۱۴۳۴۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پروژه‌های نیمه‌کاره عشایری باید به سرانجام برسد

مجید عبداللهی در نشست مشترک با مدیر‌کل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه رویکرد در وزارت آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین، عدالت آموزشی است، گفت: شناخت وضع موجود و جمع‌آوری آمار و اطلاعات دقیق اهمیت ویژه‌ای برای پیشبرد و انجام کار دارد.

عبداللهی با یادآوری مراحل برنامه‌ریزی برای انجام کار، بودجه‌ریزی، عملیات و اجرا و نظارت و پایش تصریح کرد: در موضوع زیرساختی مثل سرویس‌های بهداشتی در برخی موارد که وجود ندارد نیاز داریم ساخته شود یا پروژه باید تکمیل شود.

وی افزود: یکی از کارویژه‌های ما ساخت سرویس بهداشتی مدارس است و نبود سرویس بهداشتی برای مدارس با تعدادی دانش‌آموز به هیچ وجه قابل قبول نیست، از این رو ساخت سرویس‌های بهداشتی در مدارس مختلط به‌ویژه در مقطع متوسطه در اولویت ماست.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس عنوان کرد: بنابراین در گام اول پروژه‌های نیمه‌تمام عشایری احصا شده و به ما گزارش داده شود تا آنها به سرانجام برسد، به ویژه پروژه‌های اولویت‌دار که تعداد بالایی هم ندارند و از اهمیت بیشتری برخوردارند.

عبداللهی در این نشست پیشنهاد داد تا برنامه مشترک همکاری دو‌جانبه تهیه و تدوین شده و به امضای دو معاون وزیر برسد تا رسمیت بیشتری یافته و برای اجرایی شدن نیروی محرکه یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار