معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

بزرگ‌ترین اعزام همزمان و یکپارچه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی در سطح کشور

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد برای اولین بار در کشور، اعزام همزمان و یکپارچه ۱۶۰۰ دانش‌آموز دختر از مدارس استان خراسان رضوی صورت پذیرفت‌.

کد مطلب: ۱۴۳۴۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بزرگ‌ترین اعزام همزمان و یکپارچه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی در سطح کشور

علی مهدوی‌خواه گفت: بر اساس مفاد برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی و ذیل محور «هر دانش‌آموز؛ حداقل ۲ سفر تربیتی»، اعزام بزرگ‌ترین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی در استان خراسان رضوی اجرایی شد.

وی افزود: برای اولین بار در کشور، اعزام همزمان و یکپارچه ۱۶۰۰ دانش‌آموز دختر از مدارس استان خراسان رضوی، ۱۰۰ مربی و تعدادی از دانش‌آموز‌خبرنگاران سازمان دانش آموزی در قالب ۳۶ دستگاه اتوبوس و به مدت ۶ روز انجام شد.

مهدوی‌خواه ادامه داد: استمرار خط تربیتی دفاع مقدس در قالب سفرهای راهیان نور تداوم می‌یابد و چه بسیار دانش‌آموزانی که با حضور در کاروان راهیان نور، تحول روحی و معنوی می‌یابند و سال‌ها پس از آن نیز هنوز با آن خاک و حال و هوا مأنوسند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این سفر معنوی برای آگاهی نوجوانان و جوانانی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و همه ما وظیفه داریم دانش‌آموزان را با رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.

دانش‌‌آموز‌خبرنگار پانا: زهرا زراعتکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار