نفرات برتر دومین کنگره ملی حضرت زهرا(س) مشخص شد

ارومیه (پانا) - دومین کنگره ملی حضرت زهرا (س) با معرفی آثار برتر در ارومیه به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نفرات برتر دومین کنگره ملی حضرت زهرا(س) مشخص شد

مراسم اختتامیه دومین کنگره ملی حضرت زهرا (س)در آذربایجان‌غربی با حضور شرکت کنندگان در کنگره و مسوولان استانی و اهالی فرهنگ و ادب برگزار شد.

نعیمه بابازاده دبیر کنگره در آیین اختتامیه با اشاره به اهمیت برگزاری آن گفت: برگزاری کنگره در گام دوم انقلاب و برای تمدن‌سازی اسلامی حائز اهمیت بود.

بابازاده در ادامه به بخشهای مختلف کنگره پرداخت و گفت: در این کنگره از ۲۲ استان با ۴۰۰ اثر میزبانی کردیم که کنگره در ۱۸ بخش شعر، مقاله، پوستر، کتاب، کتابچه، تیزر، مونشن گرافی، رسانه، عکس، مداحی، خوشنویسی، خوب‌نویسی صنایع دستی، مجسمه و پادکست برگزار شد.

دبیر اجرایی کنگره ملی حضرت زهرا (س) افزود: تعداد و غنای آثار بسیار بالا بود و این باعث شد هیئت داوران درخواست و اصرار کردند تا تعداد جوایز افزایش یابد که با موافقت هیئت اجرایی کنگره نیز مواجه شد.

وی حضور و استقبال کودکان و نوجوانان را از ویژگی‌های جالب و شگفتی‌ساز کنگره برشمرد.

ارائه مقالات برتر، برگزاری نمایشگاه آثار منتخب، برگزاری محفل شعر کنگره با حضور شاعران برتر و همچنین اجرای نمایش برتر در محل فرهنگسرای جوان اورمیه از جمله برنامه‌های کنگره در طی دو روز برگزاری آن بود.

در ادامه این مراسم براساس رای هیات داوران در بخش شعر : محسن کاویانی از استان قم مقام نخست، تندیس جشنواره و سفر زیارتی مشهد مقدس را به خود اختصاص داد.

همچنین امیر رسولی از زنجان، سجاد صافی، وحید طلعت،فکریه سلامت و محمد رضا قربانی از ارومیه لوح تقدیر و جایزه نقدی را کسب کردند.

در این بخش هانیه دسترنج از ارومیه شایسته تقدیر شد.

در بخش نقاشی نیز مریم نوروزی مقام اول و تندیس جشنواره را به خود اختصاص داده و مانی بابایی و آراد حبیبی لوح تقدیر و جایزه نقدی را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش ویژه کودک و نوجوان امیرحسین صادقی از ارومیه تندیس و سفر زیارتی مشهد را کسب کرد و محمد صدرا گردکنان از ارومیه لوح تقدیر و جایزه نقدی را دریافت کرد.

در بخش رسانه آرمان زارعی از استان قم مقام نخست را به خود اختصاص داد و مرتضی حیدری از ارومیه لوح تقدیر و جایزه نقدی و رسول غنی زاده از سیستان و بلوچستان لوح تقدیر و جایزه نقدی را دریافت کردند.

همچنین در بخش کلیپ مهسا عدالت فر مقام نخست را کسب کرد و سجاد قدکی لوح تقدیر و جایزه نقدی را به خود اختصاص داد.

در این بخش اثر زهرا محمدی از زنجان شایسته تقدیر شد و دربخش پادکست هانیه جعفری از ارومیه مقام نخست را کسب کرد و اثر زهرا بهرام زاده از ارومیه و یاسمین مهدوی از سمنان شایسته تقدیر شدند.

همچنین در بخش صنایع دستی حمید بهجت از ارومیه مقام نخست را به خود اختصاص داد و سمیه سلیمانی از ارومیه لوح تقدیر و هدیه نقدی دریافت کرد.

در بخش پوستر سبحان دولتمند از ارومیه در جایگاه نخست ایستاده و عباس موتاب از ارومیه، عاطفه خسروی از چهارمحال بختیاری شایسته تقدیر شدند.

همچنین در بخش خوشنویسی ایرج سلیمانزاده از شاهین دژ مقام نخست را کسب کرد و کریم علیخانی لوح تقدیر و هدیه نقدی را دریافت کرد و اثر سمیه یوسفی وند از خرم آباد شایسته تقدیر شد.

در بخش کتاب سید غلامرضا حسینی از استان قم و سکینه شری زاده از شهرستان خوی آذربایجان غربی را از آن خود کردند و حسین محمد نژاد از شهرستان ماکو آذربایجان غربی لوح تقدیر و هدیه نقدی دریافت کرد.

در بخش عکس مهرداد تبریزی از ارومیه مقام نخست را به خود اختصاص داد و صابر حسن پور از تبریز و علی آقایاری از ارومیه لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.

همچنین در بخش سرود پیمان تقی زاده از ارومیه مقام نخست از آن خود کرد و مسعود خالقی از ارومیه لوح تقدیر و هدیه نقدی را کسب کرد و در این بخش علیرضا کوه کلانی از ارومیه شایسته تقدیر شد.

در بخش نمایش نیز مجتبی دشتی از ساوه مقام نخست را کسب کرد و آثار زاهد فیضی و نسیم کمالی هر 2 از ارومیه شایسته تقدیر شدند.

در بخش مقاله رقیه ضیافت مقام نخست را به خود اختصاص داد و امیر حسین یوسفی پور از رشت لوح تقدیر و هدیه نقدی دریافت کرد.

در این بخش نسیم علیزاده از خراسان جنوبی، رامین شهسواری از استان فارس و فاطمه السادات میر اشرفی از ارومیه لوح تقدیر و هدیه نقدی کسب کردند.

در بخش مداحی نیز عرفان خان محمدی از اردبیل مقام نخست را به خود اختصاص دادند و محمد آذری از مرند، جمال محمدی از زنجان و حمید رضا کنعانی از شهرستان میاندواب آذربایجان غربی و محسن زینالی از ارومیه شایسته تقدیر شدند.

همچنین در بخش ویژه محمد رضا رضوی از ارومیه شایسته تقدیر و در این مراسم از خطبه حضرت فاطمه (س) نیز رو نمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار