معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد:

آموزش 100 هزار دانش‌آموز به‌منظور تربیت مدیران آینده صنعت دیجیتال

تهران (پانا) - معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آموزش ۱۰۰ هزار دانش‌آموز با اولویت مدارس شبانه‌روزی به منظور تربیت مدیران آینده صنعت دیجیتال کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش 100 هزار دانش‌آموز به‌منظور تربیت مدیران آینده صنعت دیجیتال

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، میثم عابدی در نشست بررسی زمینه‌های همکاری جهت اجرای طرح آموزش مهارت‌های برنامه نویسی، هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال(ایران دیجیتال) مزین به نام شهید فخری زاده، گفت: وظیفه تمامی دستگاه‌ها و نهادها حمایت و همراهی با مجموعه وزارت آموزش و پرورش برای تحقق اهداف و رویکردهای تعیین شده در راستای منویات مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه افزود: این همکاری در راستای تربیت نیروی انسانی مسلط، آگاه و توانمند برای مدیریت آینده حوزه فناوری اطلاعات و بخش‌های وابسته به آن است.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به زمینه‌های همکاری، تصریح کرد: تربیت راهبران تربیت دیجیتال در راستای اجرای مطلوب ایران دیجیتال در دست اقدام است.

وی در پایان با اشاره به تربیت ۱۰۰ هزار دانش‌آموز در قالب این طرح، اظهار کرد: آموزش ۱۰۰ هزار دانش‌آموز با اولویت مدارس شبانه‌روزی به‌منظور تربیت مدیران آینده صنعت دیجیتال کشور برنامه‌ریزی شده است که با همکاری وزارت آموزش و پرورش محقق خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار