مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اعلام کرد:

١٠٠ واحد آموزشی تعمیر و تجهیز شدند

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام بیان کرد اقدامات موثری در دولت سیزدهم برای توسعه فضاهای آموزشی با اولویت مناطق محروم انجام شده، از جمله اینکه ١٠٠ واحد آموزشی تعمیر و تجهیز شدند.

کد مطلب: ۱۴۳۳۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
١٠٠ واحد آموزشی تعمیر و تجهیز شدند

علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اقدامات آموزش پرورش در دولت سیزدهم اظهار کرد: برای اولین بار بسیاری از زیرساخت هایی که فرسوده شده بودند و نیاز به بازسازی داشتند، بازسازی شدند. از جمله مجتمع فرهنگی هنری استان ایلام، زائرسرای مهران، اردوگاه ایوان، داروخانه و درمانگاه استان ایلام، خانه معلم ایلام، باشگاه فرهنگیان ایلام. همچنین در حوزه بهسازی و بازسازی واحدهای آموزشی در قالب طرح های جهادی و طرح هایی با اولویت مناطق محروم توسط جهادگران انجام شد.

علی درویشی ادامه داد: زیباسازی و تعمیر و تجهیز نزدیک به ۱۰۰ واحد آموزشی و افتتاح بیش از ۴۰ زمین چمن درون مدرسه ای در شهرستان های مختلف با اولویت شهرستان ها و مناطق محروم راه اندازی شد. همچنین یک زمین چمن ۷ هزار مترمربعی نیز افتتاح شد.

وی افزود: به کمک خیرین در واحد نوسازی ۱۲ استخر در آستانه افتتاح هستند. یکی از آنها در شهرستان مهران و یکی دیگر استخر مجهز شهرستان ایلام است که در آینده ای نزدیک به کمک همکاران در نوسازی به مراحل پایانی خواهد رسید.

درویشی در پایان گفت: با توجه به راه اندازی مراکز مشاوره، راه اندازی خط ۱۵۷۰، راه اندازی خانه یاریگران و ده ها برنامه دیگر، شاهد توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی در استان ایلام هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار