امام جمعه بخش گلستان خبر داد:

بزرگ‌ترین پیام‌ حضرت فاطمه(س) بصیرت است

بهارستان یک (پانا) - امام جمعه بخش گلستان در گردهمایی فاطمیون، یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پیام‌های حضرت فاطمه(س) را بصیرت دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۳۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بزرگ‌ترین پیام‌ حضرت فاطمه(س) بصیرت است

مراسم همه با هم زیر پرچم فاطمه(س) هستیم، با حضور عبدالله نوحی فرماندار، حجت السلام والمسلمین سید سجاد موسوی و مردمان فاطمیون بهارستانی به همت شهرداری گلستان، مجموعه هیئت مذهبی ناحیه یک بهارستان، کانون مداحان، روحانیون، شهردار صالحیه و گلستان و اعضای شورای شهر در فلکه اول برگزار شد.

حجت الاسلام ولمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان، در تجمع فاطمیون به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)ضمن اشاره‌ به الگو قراردادن حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: با الگو قرار دادن بانوی دوعالم حضرت فاطمه(س) عاقبت بخیری و خوشبختی نصیب تمامی مسلمانان کشور به خصوص جوانان جامعه می‌شود، و اگر سخنان تمامی بزرگواران را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم متوجه می‌شویم این سخنان، صرفا برای راهنمایی و ارشاد تمامی مسلمانان در تمامی مراحل زندگی است.

موسوی در ادامه در خصوص مشارکت مردمی در برگزاری مراسمات مذهبی بیان کرد: حضور تمامی مسلمانان در پویش ها و مراسمات مذهبی از جمله شهادت و میلاد پیامبران و بزرگواران میتواند گامی مثبت برای گسترش و استقبال مسلمانان در مراسمات، عمل به سخنان و سرلوحه قراردادن سخنان بزرگواران در تمامی مراحل زندگی و آخرت آنها باشند.

وی در ادامه سخنان خود در رابطه با استقبال مسلمانان از مراسمات تشریح کرد: حضور مردمی مسلمانان کشور در مراسمات مختلف نشان از وحدت و ایثار آنها نسبت به پیامبران و حضرات می‌باشد،که با زنده نگه داشتن یاد و زندگی این بزرگواران آخرت خود را تضمین کرده و عاقبت بخیری و خوشبختی را نیز در همین دنیا به همراه خواهد داشت.

حجت السلام ولمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان، در پایان ضمن اشاره به عمل به دستورات و سخنان پیامبران و بزرگوران اذعان کرد: اگر برای داشتن زندگی سعادتمند به دنبال راهنماگر مناسب هستید، قطعا یکی از بهترین راهنماگر‌ها همان دستورات و سخنان پیامبران و بزرگواران هستند که برای داشتن زندگی سعادتمندانه لازمه عمل به دستورات و فرمایشات اسلام و پیامبران است.

خبرنگار دانش‌آموز: هدیه ماماهانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار