افتتاح نمایشگاه آثار دانش‌آموزان آموزشگاه نمونه رازی سعدآباد

سعدآباد (پانا) - مسئول حراست اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد گفت با توجه به سند تحول بنیادین، مدیران مدارس می‌توانند ساعاتی از برنامه آموزشی و ساعات فعالیت دانش‌آموزان در مدرسه را به برنامه‌های بومی، محلی و یادگیری مهارت‌های مورد نیاز با رویکرد فرهنگی و تربیتی به دانش‌آموزان اختصاص دهند.

کد مطلب: ۱۴۳۳۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه آثار دانش‌آموزان آموزشگاه نمونه رازی سعدآباد

علیرضا شهسواری در حاشیه افتتاح و بازدید از نمایشگاه آثار دانش آموزان آموزشگاه نمونه رازی سعدآباد با موضوعات تاریخی، اجتماعی، مذهبی، بومی و محلی در قالب طرح بوم اظهار کرد: با توجه به سند تحول بنیادین، مدیران مدارس می‌توانند ساعاتی از برنامه آموزشی و ساعات فعالیت دانش‌آموزان در مدرسه را به برنامه‌های بومی، محلی و یادگیری مهارت‌های مورد نیاز با رویکرد فرهنگی و تربیتی به دانش‌آموزان اختصاص دهند.

شهسواری گفت: هدف از اجرای طرح بوم ، آموزش مهارت‌های مورد نیاز برای دانش‌آموزان است.

شهسواری تصریح کرد: طرح «بوم» در مدارس به منظور بالا رفتن خلاقیت در بین دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شده تا به نوعی بتوان مهارت دانش‌آموزان را در زمینه های مختلف افزایش داد.

مسئول حراست اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد خاطرنشان کرد: با همکاری همه جانبه دانش آموزان ،اولیا و همکاران و استفاده از ظرفیت های موجود در منطقه می توان با ایجاد نمایشگاه هنرهای بومی و سنتی به حفظ و پایداری ، ترویج فرهنگ ساخت و گسترش دست سازه‌های بومی و محلی با حفظ اصالت این نوع دست سازه‌ها و تلفیق آنها با هنر امروز و مناسب‌سازی آن با خواست کودکان و نوجوانان و ارائه ایده‌های نو و خلاقیت در بروز و ظهور این هنر ارزشمند برنامه ریزی نمود و ضمن ایجاد محیطی بانشاط در مدارس زمینه آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با موارد یاد شده را فراهم کرد.

شهسواری از مدیریت دبیرستان نمونه رازی و کلیه همکاران و دانش آموزان این آموزشگاه که در امر برگزاری نمایشگاه همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار : حسین آیتی فرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار