الهیان در گفت‌وگو با پانا:

تشییع پیکر شهدای گمنام موجب تقویت هویت ملی و دینی نوجوانان می‌شود

امروز ملت‌های جهان، کشورهای غربی را بزرگترین ناقض حقوق بشر می‌دانند

تهران (پانا) - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تشییع پیکر شهدای گمنام را سبب ایجاد معنویت در فضای جامعه دانست و گفت این حرکت‌های مردمی کمک خواهد کرد که هویت ملی و دینی نوجوانان و جوانان تقویت شود.

کد مطلب: ۱۴۳۲۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تشییع پیکر شهدای گمنام موجب تقویت هویت ملی و دینی نوجوانان می‌شود

زهره الهیان در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به تشییع پیکر 110 شهید گمنام، اظهار کرد: «این ایام که ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) است با تشییع پیکر شهدای گمنام مصادف شده است. تشییع پیکر شهدا سبب معنویت در فضای جامعه خواهد شد و الهام بخش ملت شهید‌پرور ما و جوانان و نسلی است که سال های جنگ را ندیدند.»

وی افزود: «آنچه که مسلم است این است که هرچه در مسیر تبیین اهداف و آرمان های شهدا گام برداشته شود، باعث خیر و برکت برای کشور و صیانت از اهداف کشور و اعتقادات ملت خواهد بود. در این مسیر همه دست اندر کاران به خصوص اصحاب فرهنگ و رسانه باید به نقش بی‌بدیل خود توجه داشته باشند. همچنین این حرکت‌های مردمی در این زمینه بسیار کمک خواهد کرد که هویت ملی و دینی نوجوانان و جوانان ما تقویت شود. این هویت ملی و دینی ما در قامت شهدا متجلی است.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به جنایت و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، بیان کرد: «ما بیش از هر زمان دیگر مقوله حقوق بشر تبدیل به طنزی تلخ شده است که قاعدتا افکار عمومی جهان و ملت های آزاد آن را باور نخواهند کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «درواقع حقوق بشر تبدیل به شعاری پوچ شده است که تا به حال در دست قدرت ‌غربی و برای محکوم کردن سایر ملت‌ها بوده است. امروز ملت‌های جهان، کشورهای غربی را بزرگترین ناقض حقوق بشر می‌دانند؛ آنچه که پشت صحنه حقوق بشر آمریکایی برای ملت ها ظاهر شده است، جنایت و نسل کشی است که در غزه شاهد آن هستیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار