تکواندو گرند‌اسلم ووشی؛

دست رضایی از مدال کوتاه ماند

تهران (پانا) - روز نخست رقابت‌های نهایی گرند اسلم ووشی در سال ۲۰۲۳ به‌عنوان آخرین سری از مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ امروز ۲۵ آذر در ۴ وزن المپیکی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۲۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دست رضایی از مدال کوتاه ماند

متین رضایی در وزن ۶۸- کیلوگرم، ابتدا با قرعه استراحت مواجه شد، سپس برابر «تائه یونگ کیم» از کره جنوبی به برتری رسید و راهی دور نیمه نهایی شد. در این مرحله رضایی برابر «مارکو گلوبیچ» قهرمان جهان از کرواسی به میدان رفت و در ۲ راند باخت و به مبارزه رده بندی راه یافت. او در این مرحله برابر «چنمینگ زیائو» از چین قرار گرفت و با واگذاری نتیجه در ۲ راند دستش از مدال کوتاه ماند.

ابوالفضل یعقوبی در همین وزن برابر «ماکسیم اوسین» از روسیه به میدان رفت و به برتری دست یافت، اما در دور بعدی مقابل «یوشای لیانگ» از چین پیکار کرد و برابر این رقیب عنوان‌دار باخت و حذف شد.

آرین سلیمی در وزن ۸۰+ کیلوگرم، تنها نماینده ایران بود که ابتدا استراحت داشت و سپس برابر «رافائل علوکائف» از روسیه مبارزه و در ۲ راند نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

فردا در روز دوم رقابت‌ها، مهران برخورداری، امیرمحمد بخشی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل عباسی، باربد جباری، علیرضا حسین پور و ابوالفضل زندی با حضور در دور نهایی گرنداسلم برای کسب سهمیه المپیک پاریس به دیدار رقبای خود می‌روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار