خطیب نماز جمعه شهرستان مرند:

مبارک‌ترین عمل که باعث سعادت انسان در دنیا و آخرت می‌شود، خدمت به خلق است

مرند (پانا) - خطیب نماز جمعه مرند مهم‌ترین و مبارک‌ترین عمل که باعث سعادت انسان در دنیا و آخرت می‌شود را خدمت به خلق عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۲۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مبارک‌ترین عمل که باعث سعادت انسان در دنیا و آخرت می‌شود، خدمت به خلق است

امام‌ جمعه شهرستان مرند در خطبه های این هفته از نماز جمعه شهرستان مرند با اشاره به اهمیت عمل به سیره پیامبر و آل پیامبر گفت: فاطمی بودن و عشق به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها سرتاسر خیر و برکت است که کمترین آنها کمک حضرت زهرا در زمان مرگ و احتضار است.

وی در ادامه افزود: حضرت فاطمه سلام الله علیها،محور امامت و نبوت است که ما باید عشق و محبت خود را با عمل به دستورات الهی،به حضرت ابراز کنیم و آن را در دل خود نگه داریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مهمترین و مبارک ترین عمل که از برجسته ترین سیره حضرت فاطمه زهرا است و موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت می‌شود،خدمت و خیر خواهی نسبت به خلق الله است.

وی در ادامه با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله گفت: حل کردن مشکل یک مومن نه تنها مساوی بلکه از نه هزار سال اعتکاف که روز هایش را روزه گرفته و شب ها را شب زنده داری کرده،أفضل لست.

حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت زاده در خطبه دوم نماز جمعه،با اشاره به روز پژوهش گفت: جوانان بدانید!حرکتی ماندگار است که پشتوانه علمی دارد،یک مکتبی که پشتوانه علمی نداشته باشد،در آینده به بن بست خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،استعداد علمی ملت ایران در دنیا رو به پیشرفت است ولی این کم است و برای اثبات خودمان در دنیا باید هر کس که می‌تواند با تمام توانش تلاش کند.

دانش آموز خبرنگار: ائلشن شیرمحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار