امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

محبت اهل بیت‌(ع)، اکسیر نجات‌بخش جامعه بشریت است

بهارستان یک (پانا) - امام‌جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان محبت اهل بیت و ائمه اطهار(ع) را اکسیر نجات‌بخش جامعه‌ بشریت دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۲۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
محبت اهل بیت‌(ع)،  اکسیر نجات‌بخش جامعه بشریت است

حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امام‌جمعه بخش گلستان شهرستان‌بهارستان ضمن تسلیت شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه‌زهرا(س) در خطبه‌های نمازجمعه اظهار کرد: بانوی دوعالم، حضرت فاطمه‌زهرا بهترین بانویی بوده است که عالم بشریت به خود دیده است و روز به روز نور اسلام و معنویت فاطمی به لطف یادگار رسول‌خدا، حضرت محمد مصطفی(ص) آشکارتر می‌شود.

موسوی ضمن اشاره به زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره حضرت‌فاطمه(س) اذعان کرد: مسلمانان جهان وظیفه دارند تا یاد و خاطره حضرت فاطمه‌زهرا (س) را حفظ کنند و چراغ مرکز اسلام را همیشه روشن بدارند و با رعایت نکاتی از جمله برگزاری مراسمات فاطمی در ایام شهادت ایشان در سرتاسر جهان یاد حضرت را زنده نگه دارند و به دشمنان دین اسلام اثبات کنند که یاد و خاطره ائمه اطهار تا همیشه در قلوب افراد معتقد خواهد ماند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی ضمن اشاره به سالروز شهادت دکترمفتح و روز وحدت حوزه دانشگاه، تصریح کرد: وحدت حوزه دانشگاه بدین معنا است که با وحدت و حرکت می‌توان یک جامعه اسلامی را ساخت و کمک چشمگیری به پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی کرد و می‌توان جامعه بسیار مفید و عالی را ساخت و خشت‌های آن را از تلاش ها و کمک‌های دانشجویان و اساتید دانشگاه بنیانگذاری کرد تا جامعه مفید و عالی را به دست نسل آینده بسپاریم.

سیدسجاد موسوی، امام‌جمعه بخش‌گلستان شهرستان‌بهارستان در پایان سخنانش خطاب به نمازگزاران عنوان کرد: صله‌رحم نیز امری بسیار مهم و ضروری برای هر مسلمانی بوده و هر مسلمان وظیفه‌مند است تا این امر مهم و ضروری را به جای آورد تا توانسته باشد یکی از اصول دین را به خوبی اجرا کرده باشد.

خبرنگار دانش‌آموز: مونا سادات زیوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار