رئیس پژوهشکده تعلیم و تربیت عباس‌زادگان:

سند افتخار در آموزش و پرورش دانش‌آموزان پرسشگر هستند

مشهد (پانا) - رئیس پژوهشکده تعلیم و تربیت عباس‌زادگان استان خراسان رضوی گفت سند افتخار ما در آموزش و پرورش دانش‌آموزان پرسشگر هستند.

کد مطلب: ۱۴۳۲۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
سند افتخار در آموزش و پرورش دانش‌آموزان پرسشگر هستند

مرتضی مهدویان رئیس پژوهشکده تعلیم و تربیت عباس‌زادگان استان خراسان رضوی درآیین تجلیل از برگزیدگان برتر استانی وکشوری پژوهش در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «‌دانش آموزان پرسشگر وقتی در کلاس درس قرار می‌گیرند از هر اتفاق و مسئله‌ای به راحتی نمی‌گذرند و درباره آن سوال می‌پرسند.»

وی گفت: «‌هدف ما در آموزش و پرورش تربیت دانش آموز پرسشگر است که می خواهد همه چیز را بداند. ما در هفته پژوهش به دنبال پیدا کردن دستاوردهای خیلی خوب دانش‌آموزان هستیم که بتوانیم از آنها به صورت ویژه تقدیر کنیم.»

مهدویان عنوان کرد: «‌ما باید تلاش خودمان را بیشتر کنیم تا بتوانیم در حوزه اشاعه و کاربست یافته‌های پژوهشی به نوعی طرح‌های خودمان را جلو ببریم و بتوانیم حال نظام تعلیم و تربیت خودمان را خوب کنیم.»

وی گفت: «‌ما باید مهارت‌های نرم را به دانش‌آموزان مان یاد بدهیم و این مهارت‌ها در قالب زنگ پژوهش و فعالیت‌های پژوهشگری و پرسشگری باید اتفاق بیفتد؛ اما متاسفاته هنگام ارزیابی تاثیرات اجتماعی شاهد آموزش این مهارت‌ها در کلاس درس نیستیم. با پر رنگ‌تر شدن فعالیت‌های پژوهشی و تلاش پژوهشگران می‌توان در عرصه آموزش مهارت‌های نرم به دانش آموزان موفق عمل کرد.»

دانش آموز خبرنگار پانا: سنامومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار