حواشی دربی ۱۰۲؛

درویش دست به جیب شد؛ امیری و پورعلی گنجی غایبان بزرگ دربی

ایمان سلیمی برای استقلال بازی می‌کند

تهران (پانا) - دربی پایتخت از جمله بازی‌های عقب افتاده هفته پنجم با دست به جیب‌شدن علیرضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۲۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
درویش دست به جیب شد؛ امیری و پورعلی گنجی غایبان بزرگ دربی

امروز دربی 102 پایتخت در سیمای پرسپولیس - استقلال برگزار خواهد شد، به برخی اتفاقات در فضای سرخ آبی‌های پایتخت می‌پردازیم.رضا درویش مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی تیمش را به همراه 10 درصد از قرارداد اعضای تیم را پرداخت کرد.

مسئولان ورزشگاه آزادی درخواست کردند، هواداران بدون بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند. چون امکان ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت. تنها کسانی که بلیت صادر شده با تصویر کارت ملی و خودشان تطابق داشته باشد، می‌توانند به ورزشگاه بروند.

باید دید هوای بارانی پایتخت در انتها به حال کدام تیم پرسپولیس یا استقلال خواهد گریست.

برای اولین بار بانوان علاقه‌مند به فوتبال دربی 102را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

پورعلی گنجی، امیری و یاسین سلمانی غایبان پرسپولیس در این دیدار هستند و مرادمند هم از استقلال در این دیدار غیبت دارد. ایمان سلیمی که در بازی گذشته از ناحیه چشم مصدوم شده بود و گفته شده بود از ناحیه کشاله ران پا نیز دچار مصدومیت است در آخرین تمرین آبی‌ها شرکت کرد تا به شایعات غیبت در دربی پایان دهد.

پرسپولیس در دربی 102به سمت تصاحب جایگاه رقیب قدیمی خود با وجود یک بازی کمتر، خیز برداشته است و استقلالی‌ها هم برای تداوم صدر نشینی، از چاشنی تفکرات جواد نکونام بر اساس مدلی از اندیشه کریتسوفر گالتیه به میدان خواهند رفت.

‌تیم‌های پرسپولیس و استقلال امروز از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند تا صدودومین دربی پایتخت را برگزار کنند.

آسمان ابری ورزشگاه آزادی تهران

پوستر پرسپولیس

پوستر استقلال

حال و هوای دقایق آغازین ورود هواداران سرخ آبی به ورزشگاه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار