معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران:

فعالیت‌های پرورشی یکی از بنیانی ترین مولفه‌ها و ارکان در مدرسه است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 5 تهران، یکی از بنیانی ترین مولفه‌ها و ارکان در مدرسه را فعالیت‌های پرورشی دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۱۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های پرورشی یکی از بنیانی ترین مولفه‌ها و ارکان در مدرسه است

کارگروه مدیران فعال در حوزه پرورشی و مسئولین محورهای پرورشی آموزش و پرورش منطقه 5 تهران، با حضور محسن مطلبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 تهران، اعضای شورای معاونین منطقه، کارشناس مسئولان و مدیران و مسئول محورها در سالن هویزه برگزار شد.

محسن مطلبی، ارزش های اخلاقی، اعتقادی و فرهنگی در دانش آموزان را در جایگاه مهمی دانست و افزود مدیر و معاونین و مربیان پرورشی و کادر مدرسه در این امر باید نهایت دقت، سعی و تلاش خود را بکار بگیرند که این ارزش ها به بهترین صورت برای دانش آموزان تبیین و تقویت شود و همچنین این موارد باید بر اساس ساحت های شش گانه و در راستای ارزش ها و اهداف نظام تعلیم و تربیت باشد.

جواد شعبانی؛ معاون پرورش و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 5 تهران در ادامه گفت: ارکان پرورشی شامل مدیر و معاون و مربیان تربیتی و دیگر عوامل وابسته و در نهایت دبیران هستند که با فعالیت های متعدد و متنوع حوزه پرورشی می توانند خروجی بسیار خوبی در زمینه های اخلاقی، اعتقادی و فرهنگی داشته باشند.

وی افزود: ارزش‌های اخلاقی در مدرسه در صورتی میسر است که معلمان و کارکنان مدرسه به این ارزش‌ها معتقد بوده و مهارت‌های لازم را برای تبدیل آنها به هدف‌های رفتاری کسب کرده باشند. همچنین یکی از بنیانی ترین مولفه ها و ارکان در مدرسه فعالیت های پرورشی است.

در پایان معاون پرورش و تربیت بدنی منطقه گزارشی از فعالیت های هر یک از واحدهای پرورشی را در سال جاری، خلاصه وار بیان کرد و از افراد برتر این حوزه تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار