پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت هفته پژوهش

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت هفته پژوهش با انتشار پیامی این هفته را به فرهنگیان و‌ دانش‌آموزان پژوهشگر تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۳۱۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت هفته پژوهش

در متن پیام علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تحقیق و پژوهش یکی از مهم ترین ابزارهای دستیابی انسان ها به قله های رفیع علمی و کشف مجهولات جهان هستی می باشد. با تحقیق و پژوهش این امکان را برای انسان‌ها فراهم می‌شود تا با ژرف‌اندیشی در دنیای پیرامون و برای رسیدن به اهداف متعالی و پیشرفت های فردی و اجتماعی، گام های اساسی و مهم در توسعه و پیشرفت در همه حوزه ها برداشته شود. بی‌شک یکی از شاخصه‌های بی بدیل دستگاه عظیم تعلیم و تربیت کاربست موثر و راهبردی مقوله تحقیق، پژوهش و فناوری است.

تحقیق و پژوهش شرایطی را برای انسان‌ها فراهم می‌کند تا بر اساس اطلاعات، شواهد و مدارک علمی به کنکاش و بررسی راه حل‌های مشکلات و مسائل پرداخته و باعث توسعه پایدار در سازمانها گردند و شاهد ارتقا و رشد شاخص‌های توسعه باشیم.

با عنایت به اینکه شعار امسال هفته پژوهش به نام «پژوهش و فناوری، پیشران آموزش‌ و پرورش تحول آفرین و تمدن ساز» نامگذاری شده است امیدوارم با نگاهی علمی و پژوهشی به حوزه تعلیم و تربیت، شاهد ظهور خلاقیت‌ها و استعدادها در حوزه های مختلف باشیم و برای رسیدن به آینده‌ای درخشانتر و با ارائه راه‌کارهای مناسب، با برنامه‌ریزی صحیح برای رسیدن به اهداف، گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار