امام جمعه شهرستان تربت حیدریه:

برای افزایش سطح دینی و مذهبی دانش‌آموزان باید با آنها ارتباط مستقتیم داشته باشیم

جلگه رخ (پانا) - امام جمعه شهرستان تربت حیدریه در افتتاحیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش جلگه رخ گفت برای افزایش سطح دینی و مذهبی دانش‌آموزان باید با آنها ارتباط مستقیم داشت.

کد مطلب: ۱۴۳۰۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برای افزایش سطح دینی و مذهبی دانش‌آموزان باید با آنها ارتباط مستقتیم داشته باشیم

افتتاحیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش جلگه رخ با حضور امام جمعه شهرستان تربت حیدریه، نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، مسئولین منطقه، اولیا و دانش آموزان برگزار شد.

سید محمد معلمی، امام جمعه شهرستان تربت حیدریه در این مراسم گفت: دانش آموزان مدارس بویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم از دغدغه های اصلی ما هستند و برای افزایش سطح دینی و مذهبی دانش آموزان باید با آنها ارتباط مستقیم داشته باشیم.

وی افزود: ما باید از وجود این دانش آموزان قرآنی در عرصه های مختلف اجتماعی بهره ببریم تا خیر و برکت قرآن در جامعه جاری شود. همچنین برای شناسایی، معرفی، ترغیب و تشویق این دانش آموزان به سمت معارف دینی قرآنی باید برنامه ریزی داشته باشیم که مسابقات قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش یکی از موفق ترین برنامه ها است.

حمید قلی زاده رئیس آمورش و پرورش جلگه رخ در این مراسم گفت: جلگه رخ نخبگان قرآنی بسیاری دارد که از جمله ما در سال گذشته علاوه بر مسابقات مختلف قرآنی در مدارس، بیش از 200 نفر در مسابقات منطقه ای حضور داشتند که از این تعداد 21 نفر در گروه 2 استانی موفق به کسب مقام عالی و ممتاز شدند. و از همه مهمتر و اینکه دانش آموز قرآنی ما آقای ابوالفضل بایگان رتبه اول کشور در رشته قرائت تحقیق را کسب کرده است که مایه مباهات منطقه جلگه رخ است.

قلی زاده افزود: به همت تمام همکاران ما و بویژه دار القرآن های منطقه، همه مقدمات لازم و شرایط مطلوب برای حضور دانش آموزان در مسابقات قرآن سال جاری فراهم شده است و امیدواریم دانش آموزان علاوه بر حضور در مسابقات از برکات معنوی قرآن نیز بهرمند شوند.

شایان ذکر است در این مراسم، از 70 نفر از نخبگان قرآنی منطقه با اهدا جوایز تقدیر شد.

دانش آموز خبرنگار: الهه نخعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار